Proteklih dana veliki broj sugrađana iz naselja Kotež požalio se na ekstremno uvećane iznose koji su pristigli na računima za utrošenu vodu.
Nekima od sugrađani iznosi za utrošenu vodu na najnovijim računima su više nego duplo uvećani.
Posle nebrojeno problema koje su u imali sa pucanjima cevi zbog gasifikacije, mnogi se pitaju da li je voda koja je istekla na ulice sada njima došla na naplatu.
Izgleda da su nam naplatili vodu koja je curela zbog kvarova, a kvarovi su bili prijavljeni i ne bi smeli to da urade… Užas! – samo je jedan u nizu komentara
Ipak, mnogi od sugrađana nisu pročitali obaveštenje koje je stiglo na poleđini računa, čime se Beogradski Vodovod ogradio i delimično zaštitio od pritužbi sugrađana.
Dakle, kako u ovom obaveštenju stoji, računi su uvećani nakon redovnog očitavanja vodomera. Što zapravo znači da prethodni računi nisu davali realnu sliku potrošnje.
Ipak, postoje i oni sugrađani koji jednostavno neće prihvatiti ovo obrazloženje i koji su već podneli pritužbe. Kod nekih od njih zaista se pokazalo da postoji i problem.
Račun za avgust kao 10 prosečnih računa nam je stigao. Žalili smo se Vodovodu, izašli su na teren, kažu sve je u redu sa njihove strane, sigurno nam je pukla cev, pošto vodomer vrti nenormalnom brzinom, pa je to razlog za veliki račun – napisala je jedna sugrađanka
Razlog ogromnih računa kod nekih sugrađana zaista može biti i ovakav, bilo da im je pukla neka cev ili je vodomer pokvaren. Zato se i treba žaliti i proveriti šta se dešava.
Ipak, nije sve potpuno jasno jer postoje i oni sugrađani koji tvrde da njihove vodomere niko nije očitao godinama unazad.
Da li je iko od vas video da se čitaju vodomeri? Meni se vodomer nalazi u stanu i evo već dve godine niko se nije pojavio – još jedan je od komentara
Već po navici uvek je isto obrazloženje od strane Vodovoda, priča o redovnom očitavanju vodomera, a postalo je gotovo nemoguće dokazati drugačije.
Ne treba zaboraviti da se ovaj scenario ponavlja godinama unazad.