Više sugrađana sa leve obale javilo se zbog problema sa izuzetno visokim zaduženjima za utrošenu vodu i kanalizaciju, iskazane kroz račune JKP Infostan. Kako kažu, u pitanju su nerealno veliki iznosi.
Jedan od sugrađana, koji je za vodu i kanalizaciju do sada plaćao iznos od oko 1.500 dinara, u novom računu zadužen je za vodu u iznosu od preko 13.000 dinara, a za kanalizaciju u iznosu preko 5.000 dinara. Kako nam je objasnio, i svi drugi stanari u njegovoj zgradi dobili su slične drastično uvećane račune.
I njihov slučaj nije usamljen, jer javljali su se i drugi sugrađani sa leve obale, kojima su ovog meseca zaduženja za vodu i kanalizaciju višestruko uvećana.
Kako razum nalaže, sugrađani su uložili žalbe preduzeću Infostan, koje se u prvi mah pravdalo time da je za očitavanje potrošnje u ovom slučaju zaduženo preduzeće Vodovod i kanalizacija i kako su oni samo sistem objedinjene naplate.
Prema rečima sugrađana koji su bili uporni u tome da dokažu da su njihova zaduženja nerealna, preduzeća Infostan i Vodovod i kanalizacija, priznale su da je došlo do greške i obećala da će oštećenim potrošačima izdati nove, ispravne račune. Oni koja su svoja zaduženja već platili po „pogrešnim“ računima biće u pretplati za naredni period i buduću potrošnju.
Ipak, nisu još uvek svi oštećeni sugrađani dobili ovakav odgovor, pa vam predlažemo da istrajete u dokazivanju sa javnim komunalnim preduzećima.
Znaju da naplate vodu, a ne znaju da poprave kvar u Centru 1.
Molim vas da se organizujemo i udruzimo pa da zahtevamo nastavak radova na kanalizaciji u naselhu Braće Marić. Počeli jesenas i cim su prosli izbori – stali sa radovima. Koji je to bezobrazluk, dokle ce mo mi biti gradjani drugog reda a zivimo u naselju koje je udaljeno od naj strozijeg centra samo 4-5 km.