Svi smo svesni danjašnice – nemaštine i borbe za svaki dinar. Još kada platimo nešto što nismo potrošili ili kupili onda to pređe svaku meru. Naravno, svako može da pogreši i ljudski je grešiti, ali kod ovako ozbiljnih stvari ne bi trebalo da bude propusta, tj. procenat greške treba da bude sveden na minimum.
U ulici Ratnih vojnih invalida 5 u Borči stanari zgrade dobijali su uvećane račune za „Infostan“.
Naime, jedan stanar je odjavio grejanje i od sledećeg meseca njegov račun podeljen je na ostale stanare zgrade i tako je njima stavka grejanja bila uvećana za 8% od avgusta meseca.
Jedan od komšija, Dragutin Surla uočio je razliku, platio račun ali već sledećeg meseca je krenuo u proveru ovog povećanja.
„Nije bilo reči u medijima o poskupljenju, ali sam uredno platio. Kada je stigao račun za septembar sa istom cifrom, razgovarao sam sa komšijama iz preostalih 13 stanova. Većina nije ni primetila da im je račun veći. Razlika je bila od 420 do 580 dinara, zavisno od kvadrature.„, kaže Dragutin.
Prvo je potražio informaciju u „Infostanu“.
„Tvrdili su mi da je takvo stanje fakturisano od „Elektrana“, ali kada sam im to tražio na uvid, rekli su mi da nemam pravo. Uputili su me da se žalim „Beogradskim elektranama“„, priča Dragutin.
Zatim su mu iz Odeljenja za prodaju „Elektrana“ u Zemunu rekli da nisu tako nešto oni fakturisali, ali naknadno mu je javljeno drugačije objašnjnje.
„Prvo mi je rečeno da je inače trebalo više da plaćamo grejanje, jer imamo radijator u vešeraju, što nije tačno. Kada to nije prošlo, onda su mi rekli da je to zato što se komšija u julu isključio sa grejanja, a da tu energiju neko mora da plati. To je čista krađa. Skoro 6.400 dinara više su uzeli od zgrade za jedan mesec!„, kaže Dragutin.
Pošto nije mogao da reši problem Dragutin se obratio kolegama iz Novosti. Oni su dobili drugačiji odgovor.
„Pri sprovođenju naloga „Beogradskih elektrana“ za isključenje stana u ulici Ratnih vojnih invalida broj 5, nehotice je napravljena greška, koja je utvrđena po prijemu reklamacije korisnika. Navedeni propust biće ispravljen storniranjem zaduženja za avgust i septembar 2015. nakon čega će korisnici na narednom računu imati iskazanu preplatu i neće biti oštećeni„, stigao je odgovor iz „Infostana“.
Stanari još uvek nisu dobili obaveštenje o ispravljenoj grešci, ali se nadamo da će se to uskoro dogoditi.
Ova priča neka nam svima bude nauk da ipak pratimo iznose naših računa. Jeste da je neko plaćen da to radi umesto nas i da sve bude u najboljem redu ali greške se očigledno dešavaju.