in

Smak sveta preživesmo, ali gužve na Pančevcu teško

Gužve na Pančevcu
Gužve na Pančevcu

Ovo se sve teže podnosi. U ponedeljak udes na mostu, kolona na Zrenjaninskom putu do Borče, u utorak proradio najgluplji semafor u gradu, postavljen na silazu sa Pančevačkog mosta ka centru grada, kolona od Koteža.

Danas se pokvario kamion, kolona opet na Zrenjaninskom putu od Borče. Ako se ovako nastavi i nas malo što ima posao ostaće bez posla.

Razlog tome: kašnjenje na isti jer se svakodnevno nešto ispreči normalnom stizanju na posao ili u školu.

Sredina radne nedelje, a mi svako jutro kroz gužvu do i preko Pančevačkog mosta. Kao da smo neki šesti po redu građani Beograda, ako smo i to uopšte. Da se uključiš na Pančevački most, prednost imaju Pančevci ( a i logično je, most je njihov), da se isključiš sa istog, prednost imaju prvo pešaci, pa onda oni koji dolaze iz pravca Karaburme, pa opet pešaci i kad misliš da je to to, onda sačekaš semafor i možeš da voziš kao svi ravnopravni građani Beograda. Naravno nakon provedenih 45 minuta samo na Pančevačkom mostu, i to u sred Beograda.

Zar je moguće da ljudi koji projektuju petlje, saobraćajnice, raskrsnice i ostale bitne stvari za normalno funkcionisanje gradskog saobraćaja nikad nisu videli kako saobraćaj u suštini funkcioniše u tom delu grada.

Pa zar ne postoji neko ko će jednostavno da prebroji broj vozila iz određenih pravaca i da prednost onima kojih ima više? Gužve preko Pančevca Gužva na Pančevačkom mostu je postojala i pre postavljanja nepotrebnog semafora. Sada, kao vozači koji sa leve obale Beograda, kada želimo preći most čekamo uključivanje vozila koja dolaze iz pravca Pančeva, pa zatim pešake koji prelaze ulicu, pa vozila iz pravca Karaburme, opet pešake i semafor. I tako umesto kolone imamo još veću kolonu vozila duž Zrenjaninskog puta. I tako već tri dana za redom.

Da kratko sumiramo predhodna tri dana…

Ponedeljak, udes na Pančevcu
Gužve na Pančevcu 24.12.2012Magla, usporeno se vozi, moliš boga da je most prohodan, kad ono dragička, ulaziš u kolonu kod “Putnika” odnosno Borče, zoveš poslodavca ili ti šefa i pravdaš mu se već 10-ti put ovog meseca da kasniš na posao… Razlog zašto je kolona napravljena ne znaš, jer sve radio stanice u gradu javljaju da je pojačan saobraćaj na Pančevcu i kod Sajma.
Pisati o tome koliko se putovalo, koliko je živaca izgubljeno i pod kojim smo stresom bili po ceo dan je prosto nemoguće…

Utorak, najgluplji semafor u gradu
Naravno opet magla, prolaziš “putnik”, ekstra, prolaziš “Auto Čačak” sve lepše od lepšeg, ali evo vrapca iz rukava, pred Kotežom kolona, misliš standardna kolona, kad ono međutim… Kreni, stani, mic po mic, posle 20 minuta ti tek na mostu, opet razgledaš šta se desilo pa je gužva, polako prelaziš most, kad ono eureka, proradio semafor. Ispravka proradio najgluplji semafor u gradu… Na radiju ništa novo, pojačan saobraćaj bez većih gužvi…

Sreda, kamionče se pokvarilo…
Ova magla se opet spustila, potajno se nadaš da neće biti gužve, ali “cvrc”, opet kolona ali ovaj put od Sebeša, milina prava, nadaš se da nije semafor jer ćeš završiti u Lazi…
Kamion se pokvario na mostu, opšti kolaps, automobila i autobusa na sve strane, ljudi pešače, saobraćajci ne znaju kako da reaguju, svi trube, svi se nerviraju, muka ti da zoveš šefa, u sebi misliš ma neka mi da otkaz, a telefoni zvone li zvone, svi javljaju da ako nisi krenuo ni ne krećeš, ali ne ne ti si već u koloni… Peške se brže išlo nego prevozom…

Četvrtak, pomozi bože…
Da sutra ne bude magle, kiše, udesa, pokvarenih vozila i da semafor ostane bez struje…

Ako svakodnevnom stresu na poslu dodamo i stres koji doživljavamo tokom dolaska na posao postavlja se pitanje do kada ćemo ovako i kako izdržati.

U situaciji kada nas na poslu očekuje naporan dan, dosta složenih zadataka, važnih sastanaka i obaveza koje su same po sebi stresne, samo nam još fali putovanje do tog istog posla u trajanu od jednog sata i duže. Ako tome dodamo neraspoloženog šefa, koji naravno ni ne zna gde je leva obala Beograda, a kamoli sa kakvim se sve problemima susrećemo na putu za posao jasno je da napet početak radnog dana samo doprinosi uvećanju količine stresa kojem smo tokom dana izloženi.

I zato dragi naši vozači, brinite o sebi, ali i svima nama koji želimo da se sto mirnije, brže i sigurnije dovezemo do svojih radnih mesta, i po mogućstvu na vreme, jer znate svako kašnjenje se računa.

Zato, nadajmo se da šefovi imaju razumevanja za ovakve situacije i kašnjenja koja nije moguće predvideti. I da će neko preispitati ispravnost mozga osobe koja je projektovala kao i osobe koja je dozvolila postavljanje semafora na isključenju sa mosta na kojem su gužve bile uobičajena pojava i pre najglupljeg semafora.

Leave a Reply

BSK traži sponzora - finansijer Rada Ranko Stojić

BSK traži novog sponzora

Servisne informacije

Servisne informacije 28.12.2012. god.