Zrenjaninski put u pravcu Padinske Skele postao je nova crna tačka koja preti svim učesnicima u saobraćaju i koja zahteva pojačanu kontrolu, kao i signalizaciju. Saobraćajne nesreće proteklih dana na pomenutoj deonici apeluju na pešačke preleze, semafore i bolju regulaciju saobraćaja.
Zrenjaninski put je postao meta brojnih saobraćajnih nesreća što svedoče udesi proteklih dana. Srećom, nesreće su protekle samo sa povredama vozača i materijalnim štetama a ne sa gubicima života.
– U sinoćnoj nesreći na Zrenjaninskom putu (kod „Frikoma“), koja se dogodila oko 23 h, povređen je muškarac starosti 42 godine. On je zadobio povrede glave i grudnog koša i prevezen je u Urgentni centar. Ne seća se događaja što ukazuje na mogući potres mozga, rekla je PR Hitne pomoći Nada Macura.
Tri saobraćajne nesreće u 15 dana
Nesreće na ovoj deonici puta ne jenjavalju jer je pre 15-ak dana na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Padinsku Skelu povređen muškarac star 52 godine, koji je zadobio trzajnu povredu vrata.
Par dana kasnije opet je došlo do saobraćajne nesreće istom mestu. Tada je povređen muškarac star 24 godine, koji je zadobio kontuziju grudnog koša.
Obojica su prošli sa lakšim povredama, zbrinuti su na licu mesta i transportovani u Urgentni centar.
Nekoliko lokacija za nove semafore
Od Borče Grede ne postoji ni jedan semafor koji bi regulisao saobraćaj na deonici puta prema Padinskoj Skeli i ostalim naseljima leve obale Dunava.
Pešački prelazi postoje ali ne na svim kritičnim tačkama i loše su obeleženi.
Prva kritična tačka jeste skretanje za Kovilovo, kao i velika raskrnica Kovilovo – Glogonjski i Jabučki Rit, gde ne postoje ni semafor, ni pešački prelaz a naši meštani su primorani na prelaženje puta rizikovaći svoju bezbednost. Na skretanju za Padinsku Skelu isto ne postoji semafor što ukazuje na lošu regulaciju saobraćaja.
Deonica Zrenjaninskog puta duž naselja leve obale veoma je rizična zbog velike fluktuacije ljudi i vozila. Zrenjaninski put definitivno zahteva kompletnu rekonstrukciju, kao i novu regulaciju saobraćaja i drugačiju organizaciju na pojedinim delovima.
Evo ideje.. zasto se na Zrenjanincu ne izgrade montazni, metalni pesacki nadvoznjaci i opasnost svede na minimum, a protok saobracaja ujedno olaksa ukidanjem il nedodavanjem semafora? Sajam je slicno sredjen (podzemnim prolazima) i funkcionise odlicno od tada.
Osim toga te nadvoznjake mogu da finansiraju i razni privatnici koji bi posle imali pravo na reklamu na njima, a moze ih se uraditi dosta.
Tako bi se spojem raznih koristi stanovnicima ovih naselja zapravo ucinilo mnogo.