Tvorci „Bus plusa“ složili su se sa Gradom Beogradom da je sistem naplate karata i sistem javnog gradskog prevoza neodrživ. Ali krivi su penzioneri i druge povlašćene katergorije koje ne doprinose povećanju prihoda.
Konačno je postignuta saglasnost razmišljanja tvoraca „Bus plusa“ i Grada Beograda da je sadašnji sistem karata neodrživ. Subvencije rastu a kasa sve praznija i praznija. Ali, u svakoj neuspeloj teoriji zavere postoji krivac a to su naši najstariji sugrađani.
Predstavnik kompanije „Apeks“ Sava Terzić smatra da je sistem naplate neodrživ zbog neadekvatnog tarifnog modela. Glavne prepreke povećanju prihoda jesu penzioneri, druge povlašćene kategorije i kontrolori.
Terzić kaže da je, s jedne strane, potpuno tačno da će smanjenjem broja kontrolora pasti i prihod a, sa druge, da nije zagovornik teorije da velikim brojem kontrolora treba da se kontrolišu karte u prevozu.
Bilo kako bilo, rešenje problema se vidi ne u prodaji „Bus plusa“ gradu, već u izmeštanju kontrolora iz komapnije „Apeks” i promeni tarifnog modela.
Da li će novi tarifni sitem uticati na penzionere i povlašćene kategorije, videćemo. Do tada uživajte u benificijama jer ko zna dokle će trajati.