in

Propast BusPlus-a

Gradska vlast razočarana: Bus plus zabeležio negativne rezultate
Gradska vlast razočarana: Bus plus zabeležio negativne rezultate

Sistem naplate karata „Bus Plus“ razočarao je gradsku vlast svojim poslovnim rezultatima jer je u novembru prodato 283.138 personalizovanih dopuna, a pre tri godine 297. 215 mesečnih markica. Kontrolori su trenunto na pauzi, početkom januara počinju da patroliraju gradom.

Gradska vlast je još pre dve godine potpisala ugovor sa BusPlusom kako bi se u javnom gradskom prevozu zaveo red, povećala prodaja karata i smanjio broj švercera. Zadovoljni putnici, smanjenje troškova funkcionisanja javnog gradskog prevoza trebali su da budu efekti uvođenja novog tarifnog sistema.

Međutim, loša naplata karata, tuče kontrolra, demoliranje autobusa i validatora, protesti građana pa i vozača GSP-a ne upućuje na zadovoljstvo a morate priznati ni na bezbednost. 

PBus plus i dalje pojačava kontroluored svega toga, BusPlus je razočarao gradsku vlast brojkama koje ukazuju da je u novembru prodato ukupno 281.138 personalizovanih kartica, što je manje nego pre tri godine kada je GSP naplatio 297.215 mesečnih markica!

Prema podacima Sekretarijata za saobraćaj zaposleni su kupili 121.095 dopuna za novembar, dok su povlašćene kategorije ukupno dopunile 160.043 personalizovane kartice. Najsavesniji su bili studenti, čak 57.411 akademskih građana je platilo mesečnu dopunu, a za njima su nezaposleni sa 42.690, penzioneri sa 40.250, srednjoškolci su uplatili 16.472, a ostali povlašćeni 3.220 dopuna.

Sekretarijat za saobraćaj izneo je saopštenje u kojem ukazuje na smanjen broj najskupljih personalizovanih dopuna, a to su zaposleni, dok se broj putnika koji plaćaju povlašćene dopune povećao. Drastičan pad se beleži i kod dopuna personalizovanih kartica. Što je nekako i logično jer se svakodnevno broj zaposlenih smanjuje, a nezaposlenih povećava!

Bus Plus vratio kontrolore GSP-u

Pored postignutih negativnih rezultata, privatnici novog tarifnog sistema su službu kontrole putnika vratili preduzeću GSP pa je najveći gradski prevoznik bio primoran da raspiše konkurs i ponovo zaposli radnu snagu.

Na ulicama Beograda patrolira mala grupa kontrolora, dok se ostali nalaze na takozvanoj “pauzi” na kojoj se spremaju za nove pohode početkom godine.

Jasno je da vraćanje sistema prodaje i naplate karata GSP-u bi prouzrokovalo odštetu “Apeks”-u koja bi iznosila nekoliko miliona evra.

Aleksandara Antić, ministar saobraćaja se složio sa činjenicom da sistem nije opravdao očekivanja ali je i ostavio otvorenu mogućnost ponovnog vraćanja sistema naplate karata u GSP, jer grad ne može dugoročno da izdvaja za subvencije javnog prevoza 150 miliona evra na godišnjem nivou. Dobro jutro Kolumbo!

3 komentara

Odgovori
  1. Pa bas nas briga sad ce opet da se odvoje privatni prevoznici , i GSP da bude odvojeno , i onda cete opet da cekate po pola sata autobus prepun GSP koji je u poluraspadu … dok da bi usli u privatni autobus moracete platiti kartu koju odredi ta firme i kraj price …
    besplatan prevoz ne postoji nigde , a to sto mislite da ce biti jeftiniji pod novom vlascu u BG , naravno , samo pogledajte cenu struje …

    • Ne lupetaj, 100% subvencionisan prevoz postoji u Talinu i nekim manjim gradovima FRA. Poseti stranicu stop bus plus kampanja za besplatan javni prevoz ( ima 7 000 lajkova )

  2. Komentar… Kakva crna pauza. Ceo grad vrvi od njih. Narocito na potezu Novi Bgd i od trga do pancevackog mosta samo su se malo kamuflirali ili pokusavaju da sakriju one njihove aparate dok su na stanici i onda krenu da se k..ce.

Leave a Reply

Lančani sudar na Pančevačkom mostu

Osnovna škloa “Stevan Sremac”osvojila prvo mesto u odbojci

Mlade odbojkašice iz “Sremca” osvojile prvo mesto