Novoizgrađeno naselje na levoj obali u Krnjači poznato kao Dunavski cvet ima sve uslove da postane moderno naselje sa dobrim uslovima za život.
Naselje Dunavski cvet je građeno planski, ulice su široke sa trotoarima, oko zgrada ima puno zelenih površina i nalazi se samo na 5km od centra Beograda.
Međutim, da bi ispunilo sve zahteve normalanog život nedostaje mu gradski prevoz. Od prve zgrade u naselju do najbližeg autobuskog stajališta ima 600 metara dok od najdalje ima tačno jedan kilometar.
Upravo zbog pomenutog problema nam se obratila sugrađanka Tatjana sa predlogom i pitanjem da li postoji mogućnost da se autobuska linija 43 produži do naselja Dunavski cvet u Krnjači.
Smatramo da je pomenuti predlog zanimljiv jer već imamo sličan slučaj sa autobusom na liniji 106 koji od Odmladinskog stadiona saobraća do Jabučkog rita i prolazi kroz dva naselja, Kovilovo i Glogonjski rit.
Gradska linija 43 je najkraća linija na levoj obali sa dužinom od samo 8,2 kilometra, pa bi produženje do naselja Dunavski cvet podužilo trasu za dodatnih 2 kilometra.
Pretpostavljamo da pomenuti predlog neće podržati građani Koteža jer će se vreme putovanja produžiti i autobusi će biti puniji, ali moramo biti solidarni prema našim komšijama.
Zato vas pitamo šta vi mislite o pomenutom predlogu?
Da li moze da se uvodi jos neka linija autobusa iz Koteza ka gradu? Bilo koja relacija, samo da se rastereti autobus 43, i da se izadje iz Koteza do Zrenjanjinskog puta, jer mnogo je tesko stici do grada\ iz grada (do skole) sa decom, koja drze svoje teske ranceve i kojima vrlo retko neko ustaje da ustupi mesto. Tuzno je ali istina, kad ulazim sa decom svi vade svoje telefone i slusalice i ne vide i ne cuju nista. A vozimo se u pre punim autobusima, kao da nismo ljudi, nego stoka ili krompir.
A subotom ili nedeljom jos teze da se stize do\ iz grada.
Kada je kupovala stan u tom naselju trebala je da vidi da joj je daleko prevoz,a ne da linija kruzi i kroz taj deo i da ostali putnici dodano trose vreme kada krenu na posao dok autobus obidje jos tih 2 km.a posle treba bus da se ukljuci ponovo na Zrenjaninski put od metroa sto je nemoguca misija
Da li se stidite količine gluposti koju ste napisali?
bespotrebno je da to radite sa bilo kojom postojecom linijom, vec uvedite novu koja ce polaziti odatle i zavrsavati na uscu ili negde kod ustanicke ulice. iovako ce i to naselje da se siri narednih godina.
43 uvesti na 5 minuta od 4 i 55 do 21 00 posle na 10 minuta.
naselje se veoma prosirilo a koriste je i ljudi iz krnjace.
pozdrav
Ja smesniji tekst do sad nisam video, nadam se da je ovo neka sala. Ajd dva kilometra da produze tipa ka Uscu ili ka Senjaku kao ranije a ovo ako iko usvoji ovaj predlog iz teksta onda stvarno niko nema gram pameti. A sto se tice urbanosti pomenutog naselja sve samo puca od urbanosti! 😀
Jel se vi salite sa ovim predlogom ili je 1. april poranio?
Ma najbolje da svrate do moje kuce u zage malivuk i da me cekaju dok se ne presvucem sramota bi bilo da pesacim 600 metara do zrenjaninca.
Sramota! u 43ci ni na Baniji nema mesta ka Kotezu a kamoli kod Metroa iz pravca grada, da ne pominjemo daje u pravcu grada vec na stanici kod Meduna autobus pun! Neka se uvede nova linija koja ce da ide trasom kroz novo naselje i neka nastavi do Koteza jer je pored pucanja cevi u Kotezu najveci problem prevoz i to preko 2 decenije a ne 2 meseca koliko se komsije `pate`.