Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

PKB na čelu sa novim direktorom približava setvu kraju

u Vesti od

Jesenja setva na poljima Poljoprivredne korporacije Beograd na oko 5.500 hektara, privodi se kraju. Usevi su u odličnom stanju, a nova lucerka, repica, ječam i pšenica već su nikli. Osnovna obrada zemlje trebalo bi da bude zaršena do kraja novembra.

Poljoprivredna korporacija Beograd obavila je setvu na oko 5. 500 hektara što je 95 odsto od ukupno planiranih 5.760 hektara zemlje. Nova lucerka, repica, ječam i pšenica, iz prve setve, već su nikli i nalaze se u odličnom stanju.

Ove godine ratari su posejali više stranih sorti koje imaju manji sklop u setvi, pa im leto u oktobru i bujniji rast pred zimu neće smetati.

Glavni tehnolog biljne proizvodnje u PKB-u Miloje Kurćubić rekao je da je prosečan prinos šećerne repe 37 tona po hektaru. Prinos soje sa 2.436 hektara je 2,57 tona po hektaru, što je bolji rezultat u odnosu na lane. Semenski kukuruz u zrnu dao je 2,5 tona po hektaru.

Zanimljivo:  Ležeći policajci u Padinskoj uništeni posle dve nedelje

Žetva merkantilnog kukuruza je u toku, a prinos je 7,5 tona po hektaru. Završena je setva ječma na 1.412 hektara.

Poljoprivredna korporacija Beograd je najavila da osnovna obrada zemlje (tanjiranje, oranje i rasturanje mineralnog đubriva) će najverovatnije biti završena do kraja novembra. Novi traktori sa priključenim mašinama ubrzaće oranje i tanjiranje. Ratari sve više koriste redukovanu obradu sa podrivačima jer su troškovi manji, lakše je pripremiti zemljište i posao se efikasnije obavlja.

Ali PKB može da se pohvali i novim generalnim direktorom, Dragišom Petrovićem čija dužnost je na snazi od 04. novembra 2013. godine. Dragiša Petrović rođen je 1978. godine u Užicu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Radno iskustvo stekao je u PD Javor “Ivanjica” u Sektoru finansija i računovodsta i Sektoru spoljne trgovine. Dok je u Agrobanci AD Beograd i Novoj Agrobanci AD radio od 2003-2013. godine na više rukovodećih mesta.

Zanimljivo:  Osnovci u Glogonjskom organizovali bazar da sakupe sredstva za renoviranje

Nadamo se da će novi direktor povećati prihode najvećeg poljoprivrdnog preduzeća u Srbiji ali ne otpuštanjem radnika već afirmisanjem kvaliteta i povećavanjem profita. PKB je bio i ostao brend Srbije a krajnji cilj njegovog postojanja jesu zadovoljni potrošači.

Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh