Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Petlja na Pančevačkom mostu

Petlja na Pančevačkom mostu i njeni nedostaci

u Vesti od

Prošlo je skoro mesec dana kako je otvorena nova petlja na Pančevačkom mostu. Bezbednost svih učesnika saobraćaja je značajno povećana i gužve u Bulevaru despota Stefana su definitivno smanjene.

Vozači se sada lakše uključuju na most, iako većina i dalje ima problema prilikom skretanja ka novoj petlji.

Izgradnjom petlje i odvajanjem raskrsnica eliminisano je ukrštanje saobraćaja ka nekadašnjem levom uključenju na Pančevački most., što je u najvećoj meri doprinelo povećanju bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Vozila iz pravca Višnjice i Karaburme ka centru grada sad mogu nesmetano da saobraćaju ka Bulevaru despota Stefana.

Međutim, pored smanjenja gužvi, lakšeg uključenja na most i unapređenja bezbednosti, primećeni su i prvi nedostaci. Posle samo nekoliko dana nedostaci su primećeni kako od strane svih korisnika iste saobraćajnice tako i od strane članova mnogobrojnih foruma. Upravo su članovi jednog od najvećeg i najposećenijeg foruma iz oblasti investicija i građevinarstva “Beobuild”, pratili svaki korak izgradnje Pančevačke petlje i naravno primetili probleme.

Zanimljivo:  Troje povređenih sinoć na Zrenjaninskom putu

Oni su za sada ukazali na dva problema, ograničeno kretanje pešaka i biciklista i stvaranje novog zagušenja na isključenju sa Pančevačkog mosta zbog semafora o kom smo već pisali – Smak sveta preživesmo, ali gužve na Pančevcu teško .

Smatraju da je izgradnjom petlje onemogućeno bezbedno kretanje pešaka ka Višnjici desnom stranom Bulevara despota Stefana i da bi svaka sledeća intervencija na ovom delu morala da uključi i novi pešački koridor u pravcu Višnjice.

Petlja na Pančevačkom mostuRešavanjem jednog problema, odnosno nekompletnim rešenjem, stvoren je drugi na silaznoj rampi sa mosta ka centru grada, tačnije svi stanovnici leve obale Beograda nemaju prvenstvo u odnosu na sve ostale učesnike saobraćaja, što znači i stvaranje kolona gužvi duž Pančevačkog mosta.

Zanimljivo:  Ovog vikenda testiranje konstrukcije Pančevca

Kao rešenje problema učesnici diskusije na forumu predlažu izgradnju pasarele, koja bi bila privremeno rešenje, što u prevodu znači „dugotrajno rešenje“. Naravno trajno rešenje jeste podzemni prolaz u zoni novog semafora u Bulevaru despota Stefana.

Daj svoj glas! Pokreni se i iznesi mišljenje bilo da ste vozač ili pešak. Potrebno je da svi učestvujemo u diskusiji i damo svoj doprinos kako bi se ovi pa i drugi problemi što pre otklonili i poboljšali uslovi funkcionisanja saobraćaja na radost svih nas učesnika istog.

Povezane teme:

1 komentar

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh