Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Pančevo želi da bude deo Bus Plus sistema

u Vesti od
Bitolj – Restoran i kafana

Grad Pančevo je naručio, dobio i platio Studiju opravdanosti zajedničkog obavljanja komunalne delatnosti javnog prevoza putnika Grada Pančeva i Grada Beograda koju su izradili Saobraćajni fakultet i firma “PTC”.

Studija opravdanosti je na više od 75 strana, a dokazuje da postoje mogućnosti i da bi mnogostruka korist bila da Pančevo i Beograd zajednički vode autobusku liniju od glavne autobuske stanice u Pančevu do stanice “Pančevački most” u Beogradu.

Procena navedena u studiji je da se dnevno obavi 7.331 vožnja na relaciji Pančevo-Beograd i Beograd-Pančevo, od čega je autobusom 6.700 vožnji.

Firme koje su radile studiju barataju podatkom dobijenim anketom na uzorku od 630 ispitanika od kojih bi preko 90 posto volelo da saobraćaj bude integrisan. A više od 89 odsto po dolasku u Beograd koristi dalje beogradski javni gradski prevoz. Od ukupnog broja ispitanika više od 83 posto je u dnevnim migracijama (posao, škola, fakultet).

  Krađa kablova na pruzi Beograd-Pančevo!

Konstatacija studije je da sada putnici ka Beogradu plaćaju dve karte za neintegrisani sistem, što je više nego da plaćaju treću zonu beogradskog prevoza, u kome bi se integrisana linija Pančevo-Beograd našla, ako bi bila uspostavljena.

Pančevci i Revčani oduševljeni idejom produženja 108-ice

U studiji se navodi da je vršni saobraćaj na ovoj liniji između 6 i 8 časova radnim danom kada putuje 1.140 putnika. Oni predlažu da budućom poluekspres linijom, jer bi od početne u Pančevu do beogradskog Pančevačkog mosta imala šest stajališta, u jutarnjem špicu saobraćalo deset autobusa, a u popodnevnom špicu od 14 do 18 sati sedam vozila. Prvi polazak po ovom modelu bio bi u 4.45h, a poslednji dolazak u Pančevo u 0.22h. Tokom 24 sata bilo bi u svakom smeru po 87 polazaka autobusa.

  PKB uprkos tranziciji, proizvodi i obezbeđuje plate

Za model integrisane linije ka Beogradu u studiji opravdanosti su izračunate i cene karata, koje bi važile i za dalji javni prevoz po Beogradu. Personalizovana karta za zaposlene mesečno bi koštala 4.490 dinara, ista takva za đake i studente po 2.000, ostale personalizovane mesečne bi koštale 2.000 dinara, dok bi se nepersonalizovana karta naplaćivala 179 dinara od Pančeva do Beograda i sa vremenskim trajanjem za javni prevoz po Beogradu.

Studiju zaključuje tabela “matrice i alokacije” rizika. Tu se decidirano ne navodi ko bi bio operater integrisane linije Pančevo – Beograd. Valjda bi i to bio prostor u kome bi se dogovarale uprave dva grada, jer i Pančevo i Beograd imaju svoje javne prevoznike, komunalna preduzeća, čiji rad dotiraju iz gradskih budžeta.

  U januaru konkurs za finansiranje mladih preduzetnika

Izvor: Blic

Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh