Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Pančevo želi da bude deo Bus Plus sistema

u Vesti od

Grad Pančevo je naručio, dobio i platio Studiju opravdanosti zajedničkog obavljanja komunalne delatnosti javnog prevoza putnika Grada Pančeva i Grada Beograda koju su izradili Saobraćajni fakultet i firma “PTC”.

Studija opravdanosti je na više od 75 strana, a dokazuje da postoje mogućnosti i da bi mnogostruka korist bila da Pančevo i Beograd zajednički vode autobusku liniju od glavne autobuske stanice u Pančevu do stanice “Pančevački most” u Beogradu.

Procena navedena u studiji je da se dnevno obavi 7.331 vožnja na relaciji Pančevo-Beograd i Beograd-Pančevo, od čega je autobusom 6.700 vožnji.

Firme koje su radile studiju barataju podatkom dobijenim anketom na uzorku od 630 ispitanika od kojih bi preko 90 posto volelo da saobraćaj bude integrisan. A više od 89 odsto po dolasku u Beograd koristi dalje beogradski javni gradski prevoz. Od ukupnog broja ispitanika više od 83 posto je u dnevnim migracijama (posao, škola, fakultet).

Zanimljivo:  Borčani ogorčeni zbog nezavršenih radova na toplovodu

Konstatacija studije je da sada putnici ka Beogradu plaćaju dve karte za neintegrisani sistem, što je više nego da plaćaju treću zonu beogradskog prevoza, u kome bi se integrisana linija Pančevo-Beograd našla, ako bi bila uspostavljena.

Pančevci i Revčani oduševljeni idejom produženja 108-ice

U studiji se navodi da je vršni saobraćaj na ovoj liniji između 6 i 8 časova radnim danom kada putuje 1.140 putnika. Oni predlažu da budućom poluekspres linijom, jer bi od početne u Pančevu do beogradskog Pančevačkog mosta imala šest stajališta, u jutarnjem špicu saobraćalo deset autobusa, a u popodnevnom špicu od 14 do 18 sati sedam vozila. Prvi polazak po ovom modelu bio bi u 4.45h, a poslednji dolazak u Pančevo u 0.22h. Tokom 24 sata bilo bi u svakom smeru po 87 polazaka autobusa.

Zanimljivo:  U toku noći zacementiran izvor u "Kaljavoj banji" u Ovči

Za model integrisane linije ka Beogradu u studiji opravdanosti su izračunate i cene karata, koje bi važile i za dalji javni prevoz po Beogradu. Personalizovana karta za zaposlene mesečno bi koštala 4.490 dinara, ista takva za đake i studente po 2.000, ostale personalizovane mesečne bi koštale 2.000 dinara, dok bi se nepersonalizovana karta naplaćivala 179 dinara od Pančeva do Beograda i sa vremenskim trajanjem za javni prevoz po Beogradu.

Studiju zaključuje tabela “matrice i alokacije” rizika. Tu se decidirano ne navodi ko bi bio operater integrisane linije Pančevo – Beograd. Valjda bi i to bio prostor u kome bi se dogovarale uprave dva grada, jer i Pančevo i Beograd imaju svoje javne prevoznike, komunalna preduzeća, čiji rad dotiraju iz gradskih budžeta.

Izvor: Blic

Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh