Na borčanskoj strani mosta ostalo je još da se izbetonira sedam betonskih polja kako bi uzvodna konstrukcija u potpunosti povezala obe strane Dunava. Radnici rade i na izgrdnji Zrenjaninske petlje i na asfaltiranju još dva kilometara puta do Zrenjaninskog puta.
Ostalo je još osam meseci da trasa od Novosadskog do Zrenjaninskog puta, preko nedavno spojenog mosta Zemun-Borča bude završena i da automobili mogu da prelaze s jedne na drugu stranu Dunava.
„Mi smo na jednoj konstrukciji počeli ono što zovemo završni radovi a to je postavljanje hidroizolacije na krajevima konstrukcije, pešačkim stazama. Na borčanskoj strani asfaltirana su četiri kilometra puta do Zrenjaninskog puta. Preostalo su još dva”, rekao je nadležni organ sa gradilišta.
Radnici vredno rade i na izgradnji Zrenjaninske petlje. Završena su sva stubna mesta i sada radnici rade na gornjim konstrukcijama Zrenjaniske petlje.
Počela izgradnja zemunske pristupne saobraćajnice
Izgradnja pristupnih saobraćajnica posle borčanske počela je i na zemunskoj strani gde se raščišćava teren i priprema podloga.
Mašine rade na uklanjanju ostatka dotrajale podzemne instalacije među kojima su i vodovi koji nisu nige ucrtani niti se zna da postoje. Zbog toga često dolazi do prekida u snabdevanju vodom ali intervencijom komunalnih preduzeća oni su kratkotrajni.
Iako su se obale spojile, još 400 metara je potrebno da bi i drugi deo konstrukcije premostio reku a radnici se sa skela premestili na sam most.
Foto: Leković Đorđije sa foruma „Beobuild“