Nova mreža linija stupa na snagu od 1. januara 2016. godine i u prvoj fazi neće biti izmena na liniji 43.
Međutim u drugoj fazi kada se ukine okretnica na Trgu republike autobusi iz Koteža će saobraćati do nove okretnice kod TC Ušće. Ista sudbina čeka i liniju 96 koja će takođe okretati na novoj okretnici.
Još jedna novina je da u buduće neće biti privatnih prevoznika na pomenutoj liniji već isključivo vozila GSP:
Direkcija za javni prevoz Beograda je pozvala sve građane da daju svoje predloge kako bi iste uzeli u razmatranje.
Jedan od predloga je da se vrati stara trasa od Koteža do Senjaka, a drugi da se uvede nova linija od Koteža do Zemuna preko novog mosta.
Prema nezvaničnim informacijama glavni cilj nove mreže jeste da smanji troškove i broj autobusa u glavnom gradu.
Na osnovu ovoga možemo zaključiti da novih linija neće biti dok će postojeće biti korigovane.
Mi ćemo svakako pratiti sa dešavanja i blagovremeno vas izveštavati o svim izmenama na linijama koje saobraćaju na levoj obali.
lepo lepo
Pa lepa je i jedna i druga opcija, tj i do usca a i ova stara do senjaka (mozda jos i bolja) ali samo pod uslovom da budu ovi veci autobusi jer je i sad ogromna guzva na pomenutoj liniji a ako se ne promeni nista a prosiri putanja mogu zamisliti koja ce biti guzva.
Kotezu je potrebna jos jedna autobuska linija 43,a ne da se ova produzava.Vec duze vremena postoji problem,u vreme najvece guzve a to je ujutru kad deca idu u skolu i gradjani na posao ili sa posla salju nam kratke autobuse.U to vreme je premija uci u autobus.Pisane su i brojne peticije za uvodjenje jos jedne linije i predlozi za novu liniju ali…JEDINO RESENJE JE DA OVA LINIJA OSTANE I DA SE UVEDE JOS JEDNA