Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Kineski most Vinča - LOBI

Kinezi prebacuju skelu u Vinču

u Vesti od
Bitolj – Restoran i kafana

Pupinov most, popularan i kao „kineski most”, pre više od dva meseca je završen. Svi smo ga probali a neki od nas ga svakodnevno koriste. Većina ljudi je zadovoljna, Beograd je dobio još jedan deo obilaznice, centar grada je rasterećeniji i utisci su za sad uglavnom pozitivni.

Most na koji su građani leve obale Dunava dugo čekali kako bi dobili još jednu vezu sa desnom delo je graditelja iz daleke Kine. Po svemu sudeći, Kinezi neće uskoro kući.

Naime, novi most preko Dunava koji će biti deo obilaznice oko Beograda gradiće takođe kineska kompanija.

Ovaj most sa pristupnim saobraćajnicama koštaće oko 470 miliona evra a Kinezi su kandidati za finansiranje ovog projekta.

  Došao na sred Pančevačkog mosta i našao se u čudu!

Ono što je značajno je da će preko ovog mosta prelaziti i pruga tako da će se iz centra Beograda izmestiti železnički saobraćaj teretnih vozova. Takođe, ovaj most će biti značajan za izgradnju „Beograda na vodi” upravo zbog ove činjenice.

Na ovaj način će i autoput dobiti još jednu vezu sa Banatom tako da oni koji dolaze sa juga i žele da stignu do nekog banatskog mesta neće morati da ulaze u Beograd ili Pančevo, već će preći Dunav kod Vinče i nastaviti svojim putem dalje banatskim magistralama.

Procenjuje se da bi izgradnja trajala oko tri godine. Potencijalna izgradnja putem koncesije ili javno-privatnog partnerstva planirana je sa kineskim partnerima. Ukupna investiciona vrednost izgradnje celokupnog projekta iznosi oko 470 miliona evra od čega je za drumsko-železnički most potrebno oko 129 miliona evra“, kažu iz Ministarstva građevine.

  U OŠ „Rade Drainac" svečano podeljeni školski paketići za prvake

Prikupljanje dokumentacije za ovaj projekat uveliko traje, generalini i idejni projekti su napravljeni, kao i studija o proceni uticaja na životnu sredinu.

Kalemegdan više neće biti mesto obilaska teretnih vozova.

„Obilazna pruga omogućila bi da se ostvari direktna veza Banata sa centralnom Srbijom, kao i bezbedan prevoz opasnih materija van centralnog gradskog jezgra, kako na području Beograda, tako i na području Pančeva. Izgradnjom obilazne pruge postojeće pruge oko Kalemegdana mogle bi eventualno ostati u funkciji gradsko-prigradskog saobraćaja”, kažu iz Železnica Srbije.

Ovakav projekat je značajan za ceo Beograd. Građenje obilaznice se mora nastaviti visokim tempom kako bi centar prestonice bio rasterećeniji a samim tim i lakši za život za sve Beograđane.

  Naš Renato dobio orden
Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh