in

Italijan ljubomoran na Kineze koji grade Kineski most

Kineski most Borča Zemun
Kineski most Borča Zemun

Srbija je odlučila da izgradnju svoje infrastrukture poveri Kini, među kojima je i Kineski most, ali će snositi posledice te odluke kada je reč o kvalitetu – izjavio je predsednik Državnih železnica Italije Mauro Moreti, u toku konferencije koja je održana u Rimu.

„Svaka zemlja gradi međudržavne odnose kakve želi, i u tom smislu trpi sve posledice koje iz toga proizlaze“, objasnio je Moreti.

Na taj način se, kako je uobičajeno, kreiraju međusobni odnosi medju zemljama, napomenuo je Moreti, koji smatra da Srbija, kada je u pitanju infrastruktura, želi da se veže za Kinu.

Prema oceni Moretija, to znači da će se naći u situaciji u kojoj se našla Afrika, gde se pokazalo da kineska infrastruktura nije najboljeg kvaliteta.

U međuvremenu Italfer, kompanija koja je u sastavu Državnih železnica, veoma je aktivna na Balkanu. Opšte poznata je zainteresovanost Inalfera za rekonstrukciju železničkog pravca od Beograda do Bara, koji se smatra strateškom infrastrukturom koja će Srbiji omogućiti pristup Mediteranu.

Prema studiji izvodljivosti Italfera, rekonstrukcija železničkog pruge od Beograda do Bara koštaće između 200 i 300 miliona evra.

Kineski most Borča ZemunKako su naši zvaničnici pre samo nekoliko dana obišli gradilište i potvrdili da sve napreduje po predviđenom planu i da će sve biti gotovo krajem 2014. godine, možemo zaključiti da ćemo se brzo uveriti u pomenute izjave.
Do tada nam ostaje samo da predpostavimo da je gospodin Moreti ljubomoran što Kina gradi u Srbiji umesto Italije.

Pitamo Vas?
[poll id=“4″]

Foto: Nikola Đokić

Leave a Reply

Dunav - Beograd -Izlozba dece Palilule

Još malo dečijih izložbi slika dece Palilule

Servisne informacije

Servisne informacije 23.01.2013. god.