in

GSP vozi putem koji će krojiti Portugalci

GSP vozi putem koji kroje Portugalci

Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“ raspisalo je konkurs preko Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD)za izbor savetnika koji će da uradi plan za restrukturiranje dotičnog preduzeća. Po ceni od 300.000 evra moraće da se realizuje predlog koji će povećati produktivnost a smanjiti troškove i predlog koji će rešiti problem viška zaposlenih.

Najveći gradski prevoznik u Beogradu ubuduće će prevoziti putnike planom koji će mu krojiti Portugalci i to po ceni od 300. 000 evra. No, portugalski Fond za tehničku saradnju finansira restrukturiranje GSP-a te zahvteva da konsultant bude iz dotične zemlje. Dok, srpski stručnjaci mogu da učestvuju u projektu ali do maksimalnih 30 odsto od iznosa ugovora služiće za finansiranje njihovih usluga.

Specifični ciljevi su da GSP kroz restrukturiranje postigne napredak u kvalitetu i efikasnosti, tako da može da podigne svoju konkurentnost i poveća udeo na tržištu javnog prevoza u Beogradu . Neki od zadataka savetnika biće analiza trenutnog stanja kompanije i predlog organizacione promene, povećanje produktivnosti i smanjenje troškova, predlog programa za sprovođenje tehničkih i tehnoloških rešenja, recimo u slučaju viška zaposlenih.”- navodi se u konkursu.

Plan za restrukturiranje trebalo bi da donese poslovnu strategiju preduzeća, transformisanje u holding strukturu po modalitetima prevoza (tramvaj, trolejbus, autobus), ugovaranje o za svaki transportni modalitet, poboljšanje efikasnosti, prekvalifikacije i obuke, partnerstvo sa privatnim sektorom.

Takođe, plan bi trebao da donese i rešenje problema viška radnika. GSP Beograd broji oko 6.000 radnika, na mestu vozača radi oko 3.000 dok drugu polovinu čine zaposleni u administraciji. Problem viška radnika nije u sektoru koji čine vozači jer je fluktuacija izražena a potreba stalna, već je problem u adiministrativnom sektoru.

GSP spremno dočekuje zimu

GSP vozi putem koji kroje PortugalciU GSP “Beograd” novode da ove godine spremno sa punom zimskom opremom dočekuju najhladnije godišnje doba. Na vozilima su otklonjeni nedostaci na krovnim lufterima, vratima i prozorima. Takođe, nabavljena je dovoljna količina antifriza i provereni sistemi za grejanje, popravljene gume i nabavljene nove.

“”Japanci“ su kompletno servisirani, kao i 100 „Ikarbusovih“ vozila kupljenih 2008. Grejanje je u solidnom stanju i na starijim vozilima pogona „Kosmaj“, baš kao i u tramvajima, dok je u trolejbusima sjajno.”- izjavili su nadležni GSP-a.

Takođe su istakli da je situacija sa grejanjem dosta povoljnija nego prethodnih zima zbog nabavke novih „Solarisovih“ autobusa.

Nadamo se da će Portugalci realizovati efikasni i produktivni plan koji će smanjiti troškove i dovesti do poboljšanja gradskog saobraćaja u Beogradu. A što se tiče zimskih uslova i grejanja, pojedini sugrađani će uživati u novim “Solarisovim” toplim autobusima, dok ostali će biti izloženi vetrovitom stihijom u starim neadekvatnim autobusima.

Leave a Reply

GIPHY App Key not set. Please check settings

Postavljaju se elektronski stubovi u Ovči

Novi trafo i električni stubovi u Ovči

Humanitarna akcija: Raspevane zvezdice pevaju za decu iz Zvečanske - 27.11.2013

Humanitarna akcija: Raspevane zvezdice pevaju za decu iz Zvečanske