Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

SPECIJALNO! Gondolom od Borče, preko Koteža i Krnjače do centra grada

u Vesti od
Bitolj – Restoran i kafana

Svima su nam dobro poznate gužve na Zrenjaninskom putu i Pančevačkom mostu i to baš u onim trenucima kada nam se najviše žuri. S mokrim kolovozom gužva postaje jos veća, a sa njom i naša napetost. Nisu retke ni saobraćajne nezgode na putevima.

Možete li zamisliti da na željeno odredište stignete tačno u sekundu, bez predhodno navedenih uticaja. Da li je ova zamisao naučna fantastika ili moguća realnost u Beogradu?

Jovan Ranđelović predstavnik Beogondole tvrdi da bismo mogli da rešimo problem celokupnog prevoza u Beogradu žičanim sistemom – gondolama.

On predlaže prvu promo liniju od Borče preko Koteža, Krnjače, Vilinih voda, Tašmajdana, Slavije, Kliničko bolničkog centra, Sajma, Ade ciganlije do Bloka 70.

  Ambulante na levoj obali radiće svakog dana

Navodi da bi putovanje iznosilo svega 30 minuta i da ne bi bilo neizvesnosti u putovanju. Navodi i to da bi od Borče do Tašmajdana putovali svega 15 minuta.

Ističe da je javnom gradskom prevozu u Beogradu potrebno 12 linija žičare sa 80 stanica za prijem putnika, kao i 500 autobusa kapaciteta od 30 do 110 putnika.

Autobusi bi služili kao dopunski prevoz do stanice žičare, kao i za prevoz putnika koji se plaše visine i žele da se prevoze po postojećem sistemu. 

Navodi se da je kapacitet jedne gondole 10 sedećih i 5 stajaćih mesta i da se gondola kreće brzinom 21,6 km/h. Kapacitet prevoza jedne linije je 3.600 – 4.200 putnika za jedan sat.

  Cvetanje ambrozije na vrhuncu, izaziva i stomačne tegobe

Pored obećane bezbednosti i tačnosti ovog vida prevoza, atraktivnost je svakako zagarantovana, kako za domaće i strane turiste, tako i za sugrađane.

Da budemo iskreni svi volimo da uživamo u lepom pogledu i širokim vidicima i da pritom stignemo na vreme do željenog odredišta.

Da li je ovakav vid prevoza isplativ i održiv na duže staze i sami se pitamo, kao i to da li bi leva obala imala višestruke koristi od istog.

7 komentara

  1. Ni brzina, ni broj putnika nisu ni za… Šojić uvaljuje gondole izgleda… Kakve crne gondole, onaj most što bi da izmeste na Lido, neka stave između leve obale i Dorćola… makar ga pustili samo za pešake i biciklistički saobraćaj…

  2. Kakva glupost bogtemazo, lik ide okolo i pokušava da uvali gradu gondole kao alternativu za metro, božemeprosti 😀

  3. Sa sajta Beogondole: “Gradska vlast ne pruža podršku ovom projektu.” Gradska vlast forsira metro, njih ovo ne interesuje.

  4. Ja nisam protiv gondola iako one ne bi rešile gužve. Treba da postoji više opcija, pa ko voli nek izvoli ako mu se isplati

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh