Danas je gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio da je naplata karata u javnom gradskom prevozu na istorijskom minimumu i da će od 1. septembra biti angažovano dodatnih 200 kontrolora iz GSP-a.
Pre samo dva dana je prvi čovek GSP Beograda Željko Milković pričao o pomenutom problemu i zatražio uvođenje novih kontrolora jer je to jedini način da se ostvari veća naplata.
„Od vlasnika Bus Plusa treba tražiti da po ugovornim obavezama poveća broj kontrolora. Trenutno i mi tražimo način da sa svojim radnicima, koji nisu potpunosti uposleni, poboljšamo kontrolu i naplatu.“
Upravo je gradonačelnik jutros potvrdio i prihvatio zahtev V.D. direktora GSP-a da se angažuje dodatnih 200 kontrolora iz GSP-a, pored 280 kontrolora Apeksa koji su obavezni prema ugovoru sa Apeksom.
„Ove mere su neophodne kako bi Beograđani plaćali gradski prevoz“, rekao je Siniša Mali.
Trenutna naplata u javnom gradskom prevozu je ispod 45 % a trebalo bi da iznosi 60-70 %. Prema rečima Željka Milkovića, ako želimo da prevoz bude bolji, funkcionalniji i kvalitetniji, on mora i da se plaća jer drugog rešenja nema, osim – „ključ u bravu“.
Naime, osnovni izvor prihoda GSP-a je upravo naplata kako bi prevoz normalno funkcionisao i kako bi se smanjilo dotiranje grada Beograda.
Sada samo ostaje pitanje da li će novih 200 kontrolora uspeti u tome? Hmm, videćemo…