Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Grad vraća Bus plus građanima

„Bus plus” mora da se plati. Kazne za švercere ostaju

u Vesti od
Cicak – Rancevi 25%

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da građani moraju da budu odgovorni i plaćaju karte u prevozu, a da kazne postoje za one koji se švercuju.

„Novac koji dobijamo od kupovine karata, ide u kupovinu rezervnih delova, u kupovinu novih autobusa koju planiramo već ove godine, u nabavku i održavanje. Sve to doprinosi bezbednosti i ne postoji drugi način”, rekao je Mali. On je dodao da velika većina građana plaća karte, a da su kazne za one koji se švercuju.

Takođe, grad je spreman na raspravu pred Ustavnim sudom o odredbama kojim se neplaćanje karata u javnom prevozu tretira kao prekršaj, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić i poručio da će kazne za one koji se švercuju biti naplaćivane sve dok sud ne odluči drugačije.

  SKANDALOZNO! Više ne ustajemo trudnicama jer nema nalepnica!

Vesić je, kako se navodi u saopštenju gradske uprave, rekao da svako u zemlji ima pravo na obraćanje Ustavnom sudu, ali da je „neobična činjenica” da zaštitnik građana javno promoviše inicijativu za ocenu ustavnosti „koristeći svoju funkciju”.

„Ombudsman nije običan građanin i, postupajući na ovaj način, u javnosti se stvara utisak da njegove inicijative imaju dodatnu pravnu snagu jer ih podnosi baš zaštitnik građana. Verujem da činjenica da je baš zaštitnik građana podneo inicijativu neće impresionirati Ustavni sud, kao ni njegove neprimerene opaske o ‘teletu koje strada zbog kile mesa’, za koju se nadam da je samo lični stav”, rekao Vesić.

Vesić obećao novu ambulantu u Kotežu - 25.02.2014.

On je dodao da veruje da je ombudsman svestan značaja funkcije koju obavlja i da to njegovim izjavama daje posebnu težinu u javnosti.
„Upravo zato se nadam da će javno ponoviti stav da javni prevoz mora da se plaća kako u Beogradu, tako i bilo gde u Srbiji. Ne bude li tako, javno objavljivanje inicijative uz opaske koje sam pomenuo, može da stvori pogrešno uverenje da gradski prevoz ne mora da se plaća”, rekao je Vesić.

  BAHATOST NA DELU: Pesačke staze i dalje služe za parkiranje autobusa!

Prema njegovim rečima, to bi moglo da dovede do urušavanja finansijske strukture javnog prevoza, incidenata između putnika i kontrolora, i haosa u komunalnom sistemu.
„Verujem da to nikome nije namera”, rekao je Vesić.

Gradski menadžer je dodao da Grad ne spori pravo ombudsmanu Saši Jankoviću da se obrati Ustavnom sudu, poručivši da je Grad spreman za raspravu.
„Spremni smo za tu raspravu, kada do nje dode, i nadamo se da će nam Ustavni sud dati za pravo”, rekao je Vesić.

Grad Beograd će biti prisutan na raspravi u Ustavnom sudu, rekao je Vesić, dodavši da se nada da ombudsman neće vršiti pritisak na tu instituciju.
„Nadamo se da se na ovu instituciju neće vršiti pritisak od strane podnosioca inicijative, a kazne za one koji se švercuju u javnom prevozu biće naplaćivane sve dok sud ne odluči drugačije”, zaključio je Vesić.

  Kineski most Borča - Zemun kao za primer

I dok se raspravi da li treba da se plaća ili ne, sve ostaje po starom, a, naravno, uvek će na kraju deblji kraj izvući pošteni građani.

Izvor: Tanjug

Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh