in

Brza saobraćajnica Novi Sad – Zrenjanin – Borča (MAPA)

U maju 2014. godine smo pisali o najavi da se od Zrenjaninske petlje u Borči do Zrenjanina rekonstruišu dve postojeće putne trake i dograde još dve nove.

Danas je na sastanku između Predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovića i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović dogovoren zajednički pristup izradi projektne dokumentacije za buduće brze saobraćajnice od Novog Sada do Zrenjanina i od Zrenjanina do Borče, odnosno Beograda.

Na sastanku je rečeno da je princip okupljanja oko projekata nadležnih sa svih nivoa vlasti doprineo otklanjanju „uskih grla“ i efikasnijoj realizaciji značajnih infrastrukturnih projekata, kao što su pored pomenutog – Žeželjev most preko Dunava kod Novog Sada, Ipsilon krak auto-puta kod Subotice, Fruškogorski koridor i Sentandrejski bulevar u Novom Sadu.

Protokol koji se odnosi na zajedničke aktivnosti u vezi sa realizacijom projekta brzih saobraćajnica Novi Sad-Zrenjanin i Zrenjanin-Borča, Beograd biti potpisan u narednih desetak dana.

Ministarka je naglasila da izrada projektno-tehničke dokumentacije nije jeftina i da iznosi oko 3,5 miliona evra, te da je Pokrajinska vlada spremna da učestvuje u njenom finansiranju, kao i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Zorana Mihajlović je navela da, kada se sabere vrednost svih projekata koji su pokrenuti na teritoriji Vojvodine, u naredne dve godine oni će iznositi 1,2 milijarde evra.

– Toliko će Vojvodina imati investicija i novca u putevima i u železnici. Nadam se da je to osnova da Vojvodina konačno ponovo bude najrazvijenija, kao što je to nekada bilo – rekla je Mihajlovićeva.

Nova brza saobraćajnica od Novog Sada do Zrenjanina je deo takozvane Banatske magistrale koja od Zrenjanina dalje vodi ka Ruminiji a od Novog Sada Fruškogorskim koridorom do Rume i autoputa. Drugi dep pomenute brze saobraćajnice od Zrenjanina do Borče spaja Beograd sa severnim delom Banata.

Izvor: Tanjug

7 komentara

Odgovori
    • „liJevu“ oćete li se naučiti da poštujete jezik i kulturu grada i države u kojoj živite decenijama ? A da, pa nema od koga da naučite jer je većina liJevih, ljubitelja ministarki i lika i dijeLa…

  1. Brza cesta mora imati odbojnike i zelenu ograđenu površinu između dveju traka i brzinu do 120 km/h inače nije brza cesta. 50 godina zaostajemo za Hrvatskom a iz iste smo države izašli šta nas koči?

Leave a Reply

Dva genijalca iz Borče (FOTO)

Autobus na liniji 95 „očešao“ automobile kod Đurđenovca