in

SPECIJAL: Koje linije će nas prevoziti preko Pupinovog mosta

Koje linije će nas prevoziti preko novog mosta - 2014
Koje linije će nas prevoziti preko novog mosta - 2014

Ovo je treća tema koju obrađujemo u okviru specijala o novom mostu i verujemo da će vam biti najinteresantnija.

Prvo želimo sve da vas ohrabrimo jer će sigurno odmah po otvaranju novog mosta preko Dunava biti uspostavljene nove linije javnog gradskog prevoza.

Trenutno je u toku razrada više varijanti koje predviđaju spajanje naselja uz levu obalu Dunava i Zemuna i Novog Beograda linijama javnog prevoza.

Ovu potvrdu smo dobili od Sekratarijata za saobraćaj grada Beograda koji je nadležan za funkcionisanje javnog saobraćaja u glavnom gradu.

Mi, iskreno, niti jednog trenutka nismo sumnjali da će se odmah uspostaviti nove linije, jer je prvog dana po otvaranju mosta na Adi, autobus GSP prevozio Beograđane, pa nema razloga da sad bude drugačije.

Iako smo nadležne upitali koje će to linije biti, odgovor nismo dobili. Međutim, obećali su da će do otvaranja Pupinovog mosta javnost biti obaveštena.

Dok nas ne obaveste, mi smo odlučili da vam predložimo neke od mogućih linija preko novog mosta. Želimo da čujemo vaše mišljenje stoga se ne ustručavajte da nas kontaktirate putem Facebook stranice ili e-maila. Takođe vas pozivamo da komentarišete zajedno sa nama i date predloge.

Koje linije će nas prevoziti preko Pupinovog mosta

Predlog sugrađanina Duška

GSP Linija 97D - Borca - Ledine

Trasom linije 96 do Zrenjaninskog puta, preko mosta Borča-Zemun, zatim autoputom BG-NS pored kvantaške pijace, novog Bežanijskog Groblja, do Bežanije gde bi se koristila trasa kojom idu 74 i 75 i zatim Surčinskom do okretnice na Ledinama.

Ovo su naši predlozi

GSP Linija 97A – Borča – Bežanija

Od okretnice 95 i 96 u Borči, ulicama Bratstva i Jedinstva, Valjevskog odreda, Ivana Milutinovića, Zrenjaninskim putem do nove petlje, novom pristupnom saobraćajnicom, preko Pupinovog mosta, Banatskom ulicom do Ugrinovačke, Tošin bunar, Nikole Dobrovića i ulicom Nedeljka Gvozdenovića do okretnice 74 i 75.

GSP Linija 97B – Borča – Novi Beograd Pohorska

Od okretnice 95 i 96 u Borči, ulicama Bratstva i Jedinstva, Valjevskog odreda, Ivana Milutinovića, Zrenjaninskim putem do nove petlje, novom pristupnom saobraćajnicom, preko Pupinovog mosta,, ulicom Cara Dušana, Aleksandra Dupčeka, Bulevarom Mihajla Pupina, Goce Delčeva i okretnica Pohorska.

GSP Linija 97C – Borča – Novi Beograd Blok 45

Ovo bi značilo da postojeća linija 95 može da promeni svoju trenutnu trasu.

Od okretnice u Borči starom trasom do “Putnika”, dalje Zrenjaninskim putem do nove petlje, novom pristupnom saobraćajnicom, preko Pupinovog mosta, Banatskom ulicom do Ugrinovačke, Tošin bunar, Bulevarom Milutina Milankovića do Omladinskih brigada, Jurija Gagarina i dalje starom trasom od okretnice.

GSP Linija 98A – Kotež – Zemun Gornji grad

Ovo bi bila super brza linija gradskog prevoza.

Od Koteža preko Sutjeske do Zrenjaninskog puta, dalje do Zrenjaninske petlje (opciono da prođe kroz Borču), pristupnom saobraćajnicom do Pupinovog mosta i do okretnice linije 17 u ulici Cara Dušana u Zemunu Gornji grad.

GSP Linija 99A – Padinska Skela – Zemun Gornji grad

Takođe još jedna ultra brza linija gradskog prevoza.

Od Padinske Skele kroz naselje do Zrenjaninskog puta, dalje do Zrenjaninske petlje (opciono da prođe kroz Kovilovo), pristupnom saobraćajnicom do Pupinovog mosta i do okretnice linije 17 u ulici Cara Dušana u Zemunu Gornji grad.

Koje linije će nas prevoziti preko Pupinovog mosta - 2014

Ovo su samo neke od mogućih opcija. Konačna odluka je, naravno, na nadležnima. Verujemo da će uvođenje novih linija smanjiti broj autobusa na postojećim jer je to uobičajena praksa, ali bitno je da se novi most iskoristi.

Mi, građani leve obale, ne moramo previše da pričamo o prednostima jer samo mi znamo kako se već decenija patimo i mučimo kada idemo na posao, fakultet, u školu, bolnicu, sud, odnosno gde god da krenemo.

Najbitnije od svega je da dobijamo alternativu posle 79. godina, da nismo uslovljeni da idemo preko Pančevačkog mosta, već možemo da biramo da idemo preko Pupinovog mosta po ceni da putujemo i skuplje i duže, ali najbitnije od svega je da sada imamo izbor.

55 komentara

Odgovori
    • Svugde se u svetu preseda , bitno je da se nečeka dugo to je naj brža kombinacija. Iz tog razloga glasam za 97D . To bi konačno bio početak uspostavljanja obodne linije, a ne kao do sada sistem čvorovakoi su sabijeni na uže gradsko područje. Masa nema potrebe da ulazi u centar grada, pa ni u Zemun ili N. Beograd.

    • bez veze je sve ovo! te linije voze prazne milion kilometara! Potpuno bacanje goriva i resursa je svaka linija preko novog mosta. i 85 mislim da treba da ide preko pancevca.

    • Da ste zdravi i živi vi iz Padinske Skele ali nema vas mnogo da bi imali posebnu liniju. Imaćete na Zbegu liniju pa presedajte. Ne može sad svako selo imati liniju za Zemun. Po toj logici i Ovči je potrebna linija jer je veća od Padinjaka?! Ja sam Borčanac smatram da bi linija iz Koteža ili sa Reve ka Zemunu ili Nbg bila dovoljna. Kome treba presedaće.

  1. Najbolja opcija je 97 B 🙂 U Pohorskoj ima dosta jakih linija koji mogu da nastave put Borcancima. Takodje dodajte predlog za Padinjak !

  2. Predlozi za gradski prevoz preko Pupinovog mosta su odlična ideja. Meni recimo odgovara trasa 97D, odnosno Borča 3 – Ledine. Mislim da je naj bolja varijanta jer na ovoj trasi se nalaze mnogo drugih linija, pa presedanjem može da se dodje do svih delova i Zemuna, Novog Beograda i Bežanije a ujedno i svima koji žive u pravcu naselja koja pripadaju opštini Surčin a i dalje. Po meni je ovo trasa koja prolazi kroz centar ovog dela Beograda, odnosno Zemuna i Novog Beograda, tako da ja svoj glas dajem za ovu prvu varijantu, odnosno linija 97D.

  3. Moj predlog je da se jednom linijom povežu centar 1 i centar 6 na borčanskoj strani.
    Od okretnice 95i 96 pa pored starog Borčanskog groblja na Trg oslobođenja, Ivana Milutinovića
    pa na Valjevskog odreda.Bratstva i Jedinstva, dalje na Zrenjaninski put do nove petlje pa preko Pupinovog mosta I dalje do okretnice 17.

  4. Zasto sve pocinje sa 97 a,b,c,d,e,f….???

    To je potpuno bezveze jer stariji ljudi koji ne vide dobro, (a ima ih hvala bogu dosta) mogu da pogrese i ne vide slovo…zasto uopste svaka trasa nema svoj poseban broj?

    • Mislim da su o vezali za ono da odredjeni brojevi voze u odredjene delove grada. Npr. sve stotke idu preko Pancevackog mosta, svi autobusi sa brojem 400 idu prema Avali, sve sa 500 prema zelezniku sve sa 600 prema surcinu itd. Jeste glupo da autobusi budu imenovani sa 97 a, b, c idt. jer su nam inace autobusi katastrofa obelezeni pa nekada ne znas da li si usao u 27A ili 27E jer na autobusu pise samo 27. To sto se nekima sa Mirjeva podrazumeva da je autobus broj 27 27A to ne znaci da taj autobus koriste samo ljudi koji zive na Mirjevu. Autobus koji bi potencialno isao iz Koteza mogao bi da bude broj 43A ili 103, iz Padinske skele 111, a iz Borce 97, 98 i 99.

  5. Slobodno moze i neka linija da prodje celom Bratstva i jedinstva, a ne sve linije da skrenu u Valjevskog odreda, pa u Ivana milutinovica. NIsmo mi sugavi toliko. Znam da cete reci kako mozemo da hvatamo te buseve kod djurdjenovca ili kod Pikola.

  6. Не може да се користи ознака А за редовну линију, она се користи када аутобус иде уместо трамваја или троле, а остале ознаке Б Ц, итд су се користиле пре 30 година

  7. Mislim da je linija 97A sasvim realno resenje a verovatno i opravdano jer prolazi naj vaznijim i naj frekventnijim ulucama Zemuna i Novog Beograda duz kojih se pruza mogucnost presedanja za skoro sve pravce N.Beograda a sama okretnica kod Grand kafe omogucava presedanje za Ledine,Surcin,Jakovo…

  8. Potpuni promasaj bi bilo ne uvesti bar jednu liniju Crvenka-Zemun!
    Toliko ljudi zivi u staroj borci..centru jedan..a da ne pricam o tome koliko se izgradilo ka crvenki. Okretnica postoji samo treba uvesti liniju i olaksati ljudima zivot.

  9. Kao sto je neko vec rekao zasto se ne bi koristila okretnica kod Zbega, koja je zaista dobro odradjena. Po meni bi bila najbolja ova linija koja ide do Padinske Skele. Mnogo je ljudi koji rade u tom delu, a zive u Zemunu ili Novom Beogradu, kao i obratno, pa bi i njima dobro doslo.

  10. zašto se most zove zemun borca kad ne spaja zemun i borču nego moram da idem do padinjaka da bi se uključio na most

  11. A da naprave magistralu od Krnjace do novog mosta direktno prateci pravac nasipa a ne ovako okolo naokolo….bilo bi super, no i to kosta.. 10km nije mala stvar..

  12. Uporno pokušavam da skontam zašto Krnjača-Kotež-Crvenka-Pupinov most nisu povezani nekim putem (uz nasip npr) Tada bi se mogla napraviti linija koja bi zaobilazila Borču i išla npr do Bloka 45 . Načula sam da će se praviti taj put, koji bi zaista olakšao ljudima život a pojio bi čak tri naselja sa Zemunom i Novim Beogradom. Tako bi bila manja gužva u autobusima u Borči, a KOtež-Krnjača-Crvenka bi imali „svoju liniju“ . U svakom slučaju Kotežu je potreban još jedan autobus i bolio bi odlično kada bi se napravila ta 98a (ili još bolje 43a, da ne bi bilo zabune jer on ne bi ulazio u Borču)

  13. Mislim da bi linija iz Koteza do Zemunskog keja ili pohorske bila mozda cak i bolja varijanta od linije koja bi spajala samo Borcu sa Zemunom i Novim Beogradom, jer bi se na taj nacin vece podrucje pokrilo sa samo jednom linijom, vise ljudi bi je koristilo i svakako bi bilo brze i lakse da se jednom takvom linijom stigne iz Krnjace, Koteza, Sebesa, Borce itd. do Zemuna, a ne kao do sada da svi idemo preko centra grada. Po meni je ova linija 98 najrealnija i najbolja varijanta.

  14. I meni 98 i 99 deluju kao najbolji predlozi. Kratke, brze linije, koje će bez previše odugovlačenja i nagomilavanja vozila da prevoze ljude s jedne obale na drugu, pa da mogu posle da presednu na drugu liniju koja im najviše odgovara. Trebalo bi u budućnosti, ako se izgrade najavljene industrijske zone, da se razmotri i neka linija koja će kretati iz Zemuna a posle silaska sa mosta spoljnom tangentom ići pravo kroz petlju kod Kovilova, prema Ovči.

    • P.S. Ako se uvedu linije koje će okretati na okretnici Zemun, onda bi bilo mudro da se ona proširi. Ne samo zbog kapaciteta, nego i da bi sve to teklo glatko, bez gužvi.

  15. Predlozi su dobri.Ja bih uveo I jednu kruznu liniju koja bi isla preko oba mosta na dunavu I plus preko brankovog I bio bi povezan I centar beograda.

  16. Posto vidim svakakve nebuloze od predloga zasto onda ne bi uveli jednu duzu ali isplativiju liniju Borca-Banovo Brdo ili Zarkovo.Linija bi isla sa okretnice u Borci,pored starog groblja,skole Stevan Sremac,doma zdravlja pa onda linijom 95 do Bratstva jedinstva,izasla na Zrenjaninac kod pikola i dalje preko nove petlje na most.Sa Zemunske strane bi isla Banatskom,Prvomajskom,Naseljem Kalvarija izasla na bolnicu Bezan.kosa,pored studenjaka Tosinim bunarom,bulevar Milutina Milankovica preko naselja Belvil,pored buvljaka na Most na adi a onda pored Ade ciganlije i na nadvoznjak pa na Pozesku ulicu…Znam mnogo Borcanac koji leti idu na Adu ciganliju i stvarno se posteno namucimo dok stignemo do tamo…Nek bude recimo linija 99…

  17. A zasto se 17 ne produzi do Borce.
    I zasto se samo Borca spominje, to sto se tako zove most ne znaci da je na levoj obali samo Borca. Nove linije od Bogoslovije ili od Reve.

  18. Borča-Surcin!!! A mnogi ljudi koriste 95 da predju iz starog Bga u Novi Bg, tako da bi izmena postojece 95-ice njih ostetila. A 95 vec vozi od N-bg-a do Borce.

      • Postovana, nema nikakve cenzure. Imamo dosta poslatih predloga pa je potrebno sve pregledati, puno ima slicnih pa da ne budu svi pobrojani. Odmah vam moramo reci da necemo sve predloge ubaciti vec samo one koji se razlikuju od onih koje smo mi predlozili i one kojih kao slicih ima najvise. Hvala na razumevanju.

  19. Mislim da bi najisplativija linija bila Bežanijska Kosa – Zemun – Kotež (ili još bolje Reva ili Bogoslovija). Kad se već uvodi linija, bilo bi zgodno da ide do kraja zrenjanincem kako bi i Krnjača bila povezana.

  20. pa najjednostavnije i naj ekonomicnije bi bilo da linija ide od padinske skele (ili borce tri to bi se trebalo anketom proveriti sta je isplativije) do bloka 70 (okretnica 68).trasa linije bi isla preko mosta pored kvantasa i trasom linije 82 i posle 68.zasto?tangira veci broj linija ili sece sto omogucava dosta presedanja .tangira 17,65.sece sve zemunske linije i 45,71,72,74,75,82,601,602 na b.kosi i vojvodjanskoj a takoddje i sve linije u J.Gagarina.
    p.s.
    mislim da varijanta iz Koteza nije dobra …

  21. Putujem od Padinske do Koteza svakodnevno. Potrebna je linija koja krece iz Koteza jer je 43 opterecena tokom celog dana. Niva linija koja je predlozena povezuje ceo Zrenjeninac .Linija prema Skeli je opterecena samo u odredenim intervalima. Mozda neki lokal iz Skele do Zbega. Borca obavezno do Zemuna ili negde na NBGD.

  22. Bus mora ici celom duzinom zrenjaninca ( mozda Kotez ), u protivnom bice ludilo na pocetnoj, a i okretnica u Borci vec ima 3 linije koje okrecu, a mala je.

  23. opa rasplamsala se diskusija oko nove linije .

    lepo

    moram sve da vas razocaram , a u vezi sa zeljama i cestitkama , ali inija koja je potrebna levoj obali je , je samo prelazak preko pupinovog mosta , za pocetak , sa manjim intervalom polazaka

    znaci borca 3- zemun i to je to …

    intervall neka bude oko 7 min i svi zadovoljni . kada predjes u zemun , dalje presedas

  24. Jedan autobus sa Trga, a drugi sa Bogoslovije ili Vuka. Za početak puna kapa. Pravac zrenjaninskim putem, a Borča, Banovo Brdo Zvezdara, Janko i Marko bilo ko -presedanje!!! Nisu Borčani finansirali taj most, on je potreban čitavom beogradu!!!

    • Pricate samo o borci ovci i td. A sta je sa zemun poljem koji ima 1liniju i30000stanovnka pa sramota 40god. Cekamo nesto bolje da ne pricam o drugim stvarima vazno je da nam je djilas natovario cigane i dodju kad su izbori sramotaaaaaaa

  25. Пуно мике за оне који живе на левој обали Дунава. Оно што је још битно, је да би требало и изместити окретницу у Борчи 3 према Борчи 1. Стара Борча је по прилично не повезана аутобуским линијама, а ако хоћете из насеља Греда у дом здравља, онда је то право путешествије. Можда је ово прилика да се и у том погледу нешто учини. Становници у старој Борчи пешаче и до 1 км до аутобуса. Поздрав !

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Vlasnik kafane u Krnjači pozvao Vučića na oproštajni ručak pre rušenja kafane

Testiranje pokazalo da je Pančevački most u dobrom stanju

Testiranje pokazalo da je Pančevački most u dobrom stanju