in

U budućnosti tramvajem do Borče, Krnjače i Pupinovog mosta

Plan detaljne regulacije za projekat proširenja tramvajske mreže je trenutno u izradi, a očekuje se da bude usvojen do kraja godine.

U budućnosti, šinska vozila stizaće sve do Borče, Krnjače i Pupinovog mosta, ali i do Velikog Mokrog Luga, jer će izgradnjom prve dve linije metroa i širenjem linija BG voza prestonicom dominirati šinski sistem saobraćaja, koji će biti ekološki prihvatljiv.

Planom detaljne regulacije, koji je trenutno u izradi i koji bi trebalo da bude usvojen do kraja ove godine, planirano je proširenje tramvajske mreže sa sadašnjih 50 na dodatnih 40 kilometara.

Prema rečima zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića, na Novom Beogradu je u planu proširenje tramvajske mreže Jurija Gagarina do nove okretnice i budućeg tramvajskog depoa, kao i produženje kroz Milutina Milankovića do Tošinog bunara i dalje ka Bežanijskoj kosi.

Pored Novog Beograda, u planu je i proširenje mreže na Čukarici – od Požeške kroz Trgovačku ulicu, pored Belih voda i Ceraka, pa sve do Vidikovca, gde je, takođe, planiran novi depo, pored toplane.

– Tramvajsku mrežu nastavljamo i na Bulevaru kralja Aleksandra, od Ustaničke kroz Mali Mokri Lug do skretanja za Veliki Mokri Lug – dodaje on.

Zamenik gradonačelnika kaže da je ideja da se tramvaji prebace i na levu obalu Dunava.

– Tako ćemo šine produžiti od Omladinskog stadiona do Višnjičke ulice, pored nove okretnice i novog depoa u zoni Pančevačkog mosta. Tramvaj će onda ići preko novog mosta na Adi Huji, paralelno sa postojećim, preko Dunava do nove okretnice u Krnjači. Odatle će jedan krak voditi sve do Pupinovog mosta, a drugi Zrenjaninskim putem do nove okretnice i budućeg depoa koji je planiran u zoni petlje sa obilaznicom, naspram groblja Zbeg – objasnio je Vesić.

Da sumiramo imaćemo novu okretnicu i novi depo kod Pančevačkog mosta, novi most preko Dunava na Adi Huji, novu okretnicu u Krnjači, nove šine od mosta na Adi Huji do Pupinovog mosta, nove šine duž Zrenjaninskog puta i novu okretnuci kod Malog Zbega.

Postaćemo „Nova“ leva obala Dunava u Beogradu prema našoj proceni do 2121. godine

2 komentara

Odgovori
  1. Nadamo se što skorijem preuređenju leve obale i Borče kao naj većeg naselja. Odlična ideja za okretnicu na Zbegu, tu koncentrisati GSP linije iz Padinske, Dunavca, Vrbovskog i Kovilova a odatle pojačati 96 i tramvajske linije la centru, uz obavezno proširenje Zrenjaninskog puta do Putnika. To bi rešilo 70% gužvi i problema sa prevozom.

  2. Ja koliko sam petan zamenik gradonacelnika i vlast će uzeti kredit na 100 godina,podeliti njima pare a mi zivi niko nece do 100-te ziveti. Jel moze neka malo bolja prica da se ispriča…

Leave a Reply

FK Palilulac i Škorpioni iz Krnjače jure titulu

Cveta gradnja na levoj obali, u Borči skuplji kvadrat i do 30 odsto