Sugrađani se žale, kablovski operater vrši nezakonit pritisak na korisnike sa leve obale

u Vesti

Prema sve većem broju pritužbi koje stižu od sugrađana sa leve obale, kablovski operater Supernova počeo je da vrši nezakonit pritisak na svoje korisnike.

Od kada je ovog kablovskog operatera, ranije poznatog kao Radijus Vektor, otkupio Telekom Srbija, mnogo toga se promenilo za postojeće korisnike.

Kvalitet usluge se drastično smanjio, a u poslednje vreme prekidi kablovske televizije i inetrneta su postali znatno češći. U više navrata korisnici su ostajali bez usluga i tokom cele noći, mada se provajder pravdao radovima na mreži.

Kako sugrađani kažu, proteklih dana se od strane TV Supernova vrši protivzakonit pritisak na korisnike koji još ivek imaju važeće ugovore Radijus Vektora sa “starim” paketima.

Od 9. septembra Supernova je zajljučala veliki broj kvalitetnih kanala kako bi naterala korisnike da potpišu nove ugovore i izaberu neki od novih paketa usluga, a sve pod izgovorom digitalizacije.

Danima im pišem da krše ugovor i da mi puste kanale koje plaćam 2.885,00 dinara. Znali su kad su kupili Radijus vektor da je “devojka” udata i da ima obaveza koje treba da ispoštuju. – ogorčen je jedan od korisnika

Kako jedan od naših sugrađana objašnjava, ovo smatra jednostranim raskidom ugovora i o tome je obavestio Supernovu, kao i da su sva njegova plaćanja ka njima takođe zaključana.

Blago je reći da su sugrađani koji koriste usluge ovog kablovskog operatera nezadovoljni. Koliko će sugrađana zbog ovakvog ophođenja promeniti kablovskog provajdera, ostaje da se vidi.

16 Comments

  1. Velika sramota za novog operatera! Ostavili su nam samo 20 domaćih kanala iako smo u Vektoru imali 60 kanala.

  2. Mogu reci da je sve istina ukidaju kanale koje imam po datom ugovoru i da bi mi vratili kanale ucenjuju da se potpise nov ugovor … Savet svima koji planiraju da uvedu ovog kablovskog operatera dobro da razmisle,imace samo probleme ja bi mogao ceo dan da pisem kakve probleme i muke imam sa ovom kablovskom.. Savet izbegavati ove lopove i svaka cast LOBI sto prvi pise o ovom problemu….pozz

    • Nikad ugovor nije bio vezan za odredjeni paket kanala, vec naprotiv strikno u ugovoru pise da je je to podlozno promenama i da zavisi od operatera. Nema ni logike da bude

  3. Mala je reč hohštapleraj. Bahatost i bezobrazluk su toliko uzeli maha da je to nepodnošljivo. Ne samo što krše stavke Ugovora sa onima koji ih imaju, već bukvalno siluju na potpisivanje novih sa onima koji ih nemaju. Samo jedan dan kašnjenja plaćanja računa za koji realno, obzirom na kvalitet usluge, nije ni bilo potrebe, koštao je 20 dana isključenja interneta i rušenja gomile tv kanala,i nikom napamet nepada, iako je uplata davno proknjižena da ponovo uključi. Tek ako zovete onda da, ali dan kasnije, iako je obaveza ODMAH, JER USLOVI ZA TO POSTOJE!!! U naplati to bahaćenje nema nikakvog odraza. Platiš sve po spisku kao da je ok.
    Najveći nonsens je što neke ljude primoravaju da plate još jedan mesec račune, iako neko ne želi više s njima da sarađuje,i čak i kad nema ni potpisan Ugovor. Ta činjenica predstavlja krivično delo prevare i iznude protipravne koristi. Kod kašnjenja makar i jedan dan na sledećem računu vam se pojavljuje dupla tarifa iako realnog duga nema, pa pošten neuk čovek plati neretko i ono što ne duguje.
    Vreme je da država uključi svoje mehanizme i konačno učini nešto za svoj narod koji je posebno na levoj obali, vrlo skromnog finansijskog stanja. Super nova očigledno koristi svoj monopolski položaj na levoj obali, jer nijedan drugi operater, osim Total tv, nema pristupa.
    DAKLE GOSPODO U INSTITUCIJA SAMO URADITE SVOJ POSAO ZAŠTA IMATE PUN PRAVNI OKVIR, A BOGAMI I PUNU OBAVEZU, MAKAR PRED IZBORE

  4. Nista ovde gore navedeno nije istina,
    samo tupite bezveze, nije vredno komentara nista od toga sto ste naveli. To vise Lici na pijacna naglabanja.

    • Tačno je da paketi nisu vezani za kanale i to nikad neće biti. Ali kad se zaključaju kanali koji su ugovoreni a kablovski operater ima te kanale u svojoj ponudi i biće pušteni kad se potpiše ugovor. Tu nešto smrdi.

  5. Sve je to isto! I SBB je imao ogromnih problema sa internetom tokom proleća i leta, pa su da bi smanji nezadovoljstvo korisnika, otključali sve kanale.

  6. Poštovani,
    drago mi je da ste načeli ovo pitane i objavili moje pismo. Otišao sam dalje i pisao doduše opširno RATELU. Istog trenutka su mi tražili da definišem moje zahteve.
    Ovako ljut nisam umeo da budem sažet i kratak, ali ovo je moj zahtev RATELU i mislim da bi bilo korisno da ga i drugi vide.

    Poštovani,
    Moj zahtev je da se kablovskom operateru (moja supernova) zabrani vršenje pritiska na korisnike, na način koji sada rade.
    Pre isteka važećeg ugovora, zaključaju odredjen broj kvalitetnih kanala pod izgovorom digitalizacija. Ostave kanale da brojčano odgovaraju broju ugovorenih kanala (za koje su sigurni da će nas naterati da produžimo ugovor na 24 meseca). Pritom, da bi raskinuli ugovor morate platiti sve do isteka ugovora (u mom slučaju 6 meseci).
    Ovo ako im se dozvoli ovo može da postane opasna praksa. Moći će da ponove kad god im se prohte, i tako nas dovedu u nešto što bi bilo najsličnije dužničkom ropstvu a sebi obezbede redovan priliv novca.
    Takodje u ugovorima nude brzinu interneta recimo do 120Mb/s. Tu nema reklamacije i 10 Mb/s je do, važno da nije preko. Treba ih naterati da bude brzina koji tehnički mogu da isprate.
    Broj kanala koji je u ponudi je vezan zajedno, recimo preko 260 radio i tv .Tako da ovakvi pokvareni umovi mogu da zaključaju kao sada kanale I puste namna primer 240 radijskih i 20 tv i sve je to po zakonu. A kad potpišemo onda obrnuto. Kako nisu naveli da je cena do 2.889,00 dinara.
    Verujem das u njihovi nemoralni pravnici to sve uveli u zakonske okvire.
    Tržio sam od njih da mi do isteka ugovora puste kanale koje sam ugovorio a ima ih trenutno u njihovoj ponudi. Odgovor je ne, imam zakonski minimum kanala.
    Molim Vas da ovo sprečite.

    Pozdrav
    Nenad Vuksanović

    P.S.
    Izvinjavam se vidim da je opširno ali nisam umeo kraće.
    Najstrašnije je što paket koji je za 4 dinara skuplji od paketa koji plaćam 2.885,00 dinara a oni u paketkoji nude je višestruko bolji ima pored mnogo više kanala sa besplatnim, telefon za neograničenu telekomovu fiksnu I mobilnu mrežu, jednostavno ponuda koja se ne odbija.
    I pored ovakve ponude pribegli su ovoj metodi po meni nepoštenoj. Ako je po zakonu -treba ga menjati. Ali svakako narušava ugled firme.
    Ovaj paket sam hteo da uzmem ali sve danas sutra I nikako da odem da potpišem. Sada posle ovog gesta nikad.
    Plaćaću 6 meseci biti bez programa koje plaćam. To je srpski inat.
    Do sada smo pre isteka potpisivali ugovore ranije I dobijali još atraktivnih kanala.

  7. Primoravaju stare korisnike da potpisu nov ugovor da bi otkljucali kanale ,to je sramotno sto rade cist kriminal. Imam pitanje da li moze da se raskine ugovor i ako mi vazi jos 11meseci.. Jedna poruka svi koji se opredele da uvedu Super Novu da to nikako ne cine. SUPERNOVA NAJ GORI KABLOVSKI OPERATER… ZELIM IM SVE NAJ GORE

  8. Pismo Telekomu
    Poštovani,
    ovih dana se uveliko narušava ugleda vaše Telekoma. Ne znam zašto, ali želim da verujem da Vi niste umešani u to ili niste obavešteni (tako poznata fraza). Zato koristim priliku da vas obavestim da kablovski operater koji se vezuje za vašu kompaniju pravi ozbiljne greške i time narušava ugled Telekoma. Sklon sam da verujem da je to delo nekog kratkovidog menadžera koji želi da pokaže svoje sposobnosti na pogrešan način mimo vašeg znanja i tako ostvari ličnu finansijsku korist.
    ”Vašasupernova” (moja neće biti sa ovim poslovanjem) i pored odličnih paketa koje ima u ponudi i koji su višestruko bolji od paketa koje trenutno koristimo, pribegla je ovom nemoralnom činu koji je nvi na našem tržištu.
    Ja vam pišem za levu obalu dunava ali to rade po celoj Srbiji.
    Dana 9 septembra pod lažnim izgovorom digitalizacije zaključali su kvlitetne kanale pre isteka ugovora koje imamo sa prethodnim operaterom. Pritom izbor kanala koji je ostavljen nije za tržište i nikad niko nebi uzeo taj paket. To je izbor kanala koji po svom broju treba da zadovolji zakonski minimum. Nije bitno koji su kanali, važno je da ih ima brojčano dovoljno.Tako su mi rekli u njihovom korisničkom centru. Kada sam tažio da mi do kraja ugovorenog roka puste samo kanale koje imam ugovorene (80 kanala) i kojih ima u njihovoj ponudi koja broji preko 200 kanala rekli su mi ne može.
    Tržišni naziv paketa je ”POTPISAĆETE NOVI UGOVOR” Tog ko je ovo izmislio trebate nagraditi i oterati iz firme (kakav pokvareni um).
    Paket koji ja plaćam je za četiri dinara jeftiniji od paketa koji sam nahvalio i koji bi uzeo da nije ovaj potez povučen. Ovako nikada neću biti Vaš korisnik. Do sada smo sami išli i potpisivali ugovore zarad par novih kanala. A sada se pribegava novim za mene bednim metodama prisile.
    Srpski inat nam je u sportu mnogo doneo. Meni sigurno neće, plaćaću silom nametnute kanale iz navedenog paketa koji obezbedjuje potpisivanje novog ugovora, još šest meseci i preći kod drugog provajdera. Razmišljam da vratim svu opremu i samo nastavim da plaćam tako da Vam zarada bude još veća bez ikakvih troškova.
    Ja ću svakako nastaviti ovu borbu preko medija društvenih mreža i na sve druge načine u skladu sa zakonom i pre svega moralom, što vašojsupernovoj nije ponata reč. Ako ovo nadležni dozvole to može postati opasna praksa.
    Na primer : posle godinu po potpisivanju ugovora , primeni se ova nemoralna metoda paket je ”POTPISAĆETE NOVI UGOVOR” , i eto novih ugovora i sigurnih sredstava.

    U kojiko niste umešani u ove ne poslovne metode VAŠESUPERNOVE molim vas da ovo sprečite i ogradite se od ovih postupaka.

  9. neko napisao da je sve to isto i kako je SBB takodje imao problema tokom proleca i leta pa je zbog toga otkljucao kanale. A Supernova pored problema u isporuci i kvalitetu usluga jos dodatno zakljucava kanale, smanjuje protok interneta i td. sto je protivzakonito jer mi imamo vazece ugovore i placamo usluge koje ne dobijamo u punoj meri. Podsetio bih sve da ugovor izmedju provajdera i korisnika nije crveno slovo i da se na sudu lako moze izmeniti ili raskinuti cak bez penala prema operateru. U pitanji je interni ugovor izmedju provajdera i korisnika, sacinjen po zakonu ali uz krsenje ugovorne obaveze, najcesce od strane supernove. Ja sam prestao da komuniciram sa njima, eventualno cu podneti tuzbu za materijalnu stetu koju su naneli prilikom uvodjeja usluga i naknadu stete zbog ne isporucivanja adekvatne i placene usluge. Po isteku ugovora (uskoro) prelazim kod drugog provajdera, najveceg i najjaceg u Srbiji ali i sire. Tako sto je ceo jedan deo naselja podneo zahtev toj kompaniji za prosirenje mreze u ovom delu. Pozdrav svima i ne podlezite pritiscima nego ih jurite i pritiskajte sve dok Vas ne ispostuju jer od Vas zavisi njihov rad i od Vas zive a moj savet je da se pridruzite u naporima da ovde posuje i SBB kako bi svi imali veci izbor i zdravu konkurenciju

  10. Supernova nastavlja nezakoniti pritisak .
    Posle zaključavanja kanala i ostavljanja kanala po njihovom izboru, sad su zaključali i programski vodič. Ovako su otežali i obesmislili praćenje programa. Kako gledati kad se nezna šta je i kad na programu.
    Počeli su da šalju ljude po kućama da vide ko će da potpiše i produži ugovor. Pritom oni imaju sve vaše podatke i telefone.

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

*

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Poslednje od Vesti

Idi na VRH