Privremeno veće usvojilo je rešenje kojim se formira novo komunalno preduzeće „Direkcija za javni prevoz” pod čijim okriljem bi trebalo da bude „Bus plus“. Međutim, sudbina neuspešnog sistema naplate karata odlučuje se sutra na sastanku sa turskim partnerima.
Novo komunalno preduzeće „Direkcija za javni prevoz” trebalo bi biti osnovano za tri meseca a već je obrazovna radna grupa na čelu sa Uglješom Mitrovićem. Mitrović očekuje da će novo preduzeće preuzeti i sistem naplate karata „Bus plus“.
„Novo javno preduzeće tesno će sarađivati sa Sekretarijatom za saobaraćaj i Gradskim saobraćajnim preduzećem ‘Beograd’. Cilj je da se poveća naplata javnog prevoza i da gradska uprava pod svoje okrilje vrati kontrolu karata. Očekujem da će gradska uprava preuzeti nadležnost ‘Bus plus’ sitema”, kaže Mitrović.
U međuvremenu nadležni Grada Beograda moraju da se dogovore o preuzimanju pojedinih nadležnosti „Bus plus“ sistema i to sutra na sastanku sa turskim partnerima.
„Problem rešavanja ‘Bus plusa’ je vrlo kompleksan. Mi smo u kontaktu i pregovaramo sa turskim partnerima i naredni sastanak će biti u četvrtak u Skupštini grada i mislim da će to biti finalni sastanak gde ćemo znati konačno rešenje za ‘Bus plus’„, rekao je Siniša Mali.
Sistem krojen po meri Beograđana
Grad Beograd želi da formira novi sistem koji bi više odgovarao Begrađanima, kako bi se smanjile subvencije a građani dobili bolju uslugu.
„Ideja nam je da napravimo kompromis sa njima i da vidimo da li možemo da organizujemo taj sistem kako bi više odgovarao Beograđanima a ako možemo, možemo, ako ne, ići ćemo u taj sistem sami“, rekao je Mali.
Postoje dva realna realna rešenja za „Bus plus“: ili da se napravi neka promena samog ugovora ili će Grad Beograd sam krenuti u organizovanje sistema koji se neće zvati „Bus plus“. A da li će realna rešenja biti usvojena saznaćemo 3. aprila.