Pupinov most je 18.12.2014. godine zvanično otvoren i to je definitivno bio veliki dan za sve građane leve obale. Konačno smo dobili još jednu vezu sa ostatkom Beograda jer je Dunav premošćen na još jednom mestu u našem glavom gradu. Ali to povlači neke druge stvari. Kao i inače u životu, sve ima svoju dobru i lošu stranu.
Izgradnjom mosta koji povezuje Borču i Zemun dobijen je značajan deo obilaznice oko Beograda. Razvitak ovog dela grada znatno će se ubrzati i, naravno, dobili smo alternativu Pančevačkom mostu. Još jedan aspekt koji je dobar jeste taj što će sam centar Beograda, tj. tranzitna ruta koja se proteže Dorćolom, odnosno Dunavskom ulicom i oko Kalemegdana, kao i ostala vozila u tranzitu koja prolaze kroz centralne gradske ulice, sada biti premešteni preko Pupinovog mosta i Zrenjaninskog puta.
„Vozače teretnih vozila u tranzitu obaveštavamo da će, kao i ranije, Kružnim putem i Obilaznicom biti povezani pravci od Smedereva (u Leštanima), Niša (autoput kod Bubanj Potoka), Kragujevca, Čačka (kod Orlovače), Obrenovca (kod Ostružnice), od Novog Sada i Šida (na petlji Dobanovci), a preko Pupinovog mosta sa Zrenjaninom, odnosno Pančevom i Vršcem, i to je za teretna vozila obavezan tranzitni pravac kojim se mogu kretati 24 sata“, saopšteno je iz Skupštine grada.
Od danas 22. decembra zvanično je zabranjen teretni saobraćaj kroz centar i teretna vozila se usmeravaju na Pupinov most preko Pančevačkog i Zrenjaninskog puta.
100.000 ljudi živi duž Zrenjaninskog puta
Zrenjaninski put je magistrala dobrog profila jer poseduje četiri kolovozne trake. Problem magistrale je što prolazi kroz naselja sa desetinama hiljada stanovnika, jer slobodno možemo reći da duž Zrenjaninskog puta živi 100.000 stanovnika leve obale.
Međutim, prohodnost se može poboljšati boljom signalizacijom i sinhornizacijom semafora ali problem Zrenjaninskog puta je što se od raskrsnice „Putnik“ sužava u dve kolovozne trake sve do nove Zrenjaninski petlje. Upravo u tom kritičnom delu puta živi najveći broj građana leve obale pa su gužve svakodnevne i bez pomenutog tranzita.
Možemo da pretpostavimo da proširenja pomenutog dela puta neće biti, jer kad nije uređeno dok je građen most, sigurno neće ni sada kada je preusmeren tranzit.
Jedina dobra vest u svemu tome jeste da je u toku izgradnja nastavka obilaznice koja će spojiti petlju „Zrenjanin“ i Pančevački put i tako upotpuniti funkciju severne magistralne tangente obilaznice oko Beograda. U drugoj polovini 2015. godine trebalo bi da budu završeni radovi na ostatku obilaznice koja će se pružati do Pančevačkog puta i tada će ovaj problem biti rešen, ali do tada ćemo imati povećan broj tranzitnih vozila na Zrenjaninskom putu.
Bilo kako bilo, otvaranje Pupinovog mosta sigurno donosi više benefita nego štete u svakom slučaju, tako da ćemo da istrpimo još neko vreme da se ovaj deo obilaznice potpuno završi. Do tada ćemo biti zadovoljni što smo dobili još jedan most, još jednu rutu prema ostatku Beograda i jedna velika vrata za početak novog razvitka svog dela Beograda.
Problema sve vise zbog pojacanog saobracaja skoro je nemoguce preci na suprotnu stranu kod zbega da bi se cekali busevi ka Padinskoj Skeli.
Mora se ici sve do prvog semofora odnosno Grede
0vo je strasno ocajna guzva ka gradu i iz grada
Kod Zbega se mora regulisati saobracaj za pesake,neophodan je pesacki prelaz i semafor. Ponajvise zbog dece sama idu u skolu i moraju da prelaze tj.pretrcavaju tako prometan put a i zbog opste bezbednosti!