in

Šaltere korisničkog servisa zatvorile i Beogradske elektrane

Javno komunalno preduzeće „Beogradske elektrane“ je danas, 17. marta, u skladu sa Uredbom o merama u vanrednom stanju i u cilju zaštite stanovništva u vreme proglašene pandemije virusa COVID-19, zatvorilo svoje šalter službe korisničkog servis.

Do okončanja vanrednih okolnosti, poslovi sa korisnicima i drugim zainteresovanim stranama će biti nastavljeni tako što svi zainteresovani mogu da se obrate pisanim putem ili pozivanjem kontakt telefona službi Beogradske elektrane.

Svi zahtevi mogu biti prosleđeni poštom na adresu JKP „Beograadske elektrane, Direkcija za snabdevanje, ulica Cara Dušana 141, Zemun.

Sugrađani mogu Beogradske elektrane kontaktirati i putem elektronske pošte ili putem telefonskog poziva na sledeće adrese i brojeve po službama:

Naplata

(stanje duga, reprogram dugovanja, reklamacija na račune, reklamacije na kvalitet grejanja i sl.)

  • naplata@bgdel.rs
  • 011/222-4655; 222-4646; 222-4796; 222-4609

Ugovaranje

(pitanja u vezi ugovaranja isporuke toplotne energije; promene obračunskih veličina; adresni podaci; podaci u vezi sistema objedinjene naplate; ugovaranje troškova priključenja i sl.)

  • ugovaranje@bgdel.rs
  • 011/222-4760; 222-4650; 222-4639; 222-4735

Priključenja i isključenja

(pregled objekata; priključenja na sistem daljinskog grejanja; isključenja sa sistema; obračuni utrošene toplotne energije; kontrola priključenosti i sl.)

  • prikljucenja.iskljucenja@bgdel.rs
  • 011/222-4676; 222-4610; 222-4608; 222-4705; 222-4704

Tehnički uslovi za priključenja

(tehnički uslovi za priključenje na sistem daljinskog grejanja; pregled investiciono tehničke dokumentacije; rešenja o priključenju na sistem daljinskog grejanja i sl.)

  • tehnicki.uslovi@bgdel.rs
  • 011/222-4627; 222-4696; 222-4606; 222-4628

Iz JKP „Beogradske elektrane“ navode da će učiniti sve da preduzeće građanima bude u potpunosti na usluzi dok traju navedene vanredne okolnosti.

Brojevi telefona Dispečerskog centra-Službe za prijem reklamacija u vezi sa isporukom toplotne energije za grejanje i pripremu potrošne tople vode ostaju isti i u funkciji 2093-011 (prijava reklamacija na kvalitet grejanja i potrošne tople vode) i 2093-100 (prijava curenja vode iz instalacija).

Podsećamo, svoje šaltere za građane zatvorio je i Infostan, ali i Nacionalna služba za zapošljavanje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Nacionalna služba za zapošljavanje obustavlja neposredan rad sa strankama

Vežbanje u teretanama na otvorenom na levoj obali