Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Pruga Beograd-Pančevo napreduje. Tu su i nove stanice (FOTO)

u Dešavanja od

Rekonstrukcija pruge Beograd-Pančevo jako dobro napreduje a pojedine pozicije na projektu idu i ispred zacrtanih rokova. Rekonstrukcija ove pruge dugačke malo preko 15 kilometara podrazumeva izgradnju novog koloseka, rekonstrukciju starog, kao i obnovu kontaktne mreže i rekonstrukciju svih stanica i stajališta na trasi.

Na tapetu su, naravno, stanice u naseljima leve obale Dunava i to „Krnjača”, „Sebeš” i „Ovča”.

Najznačajniji objekat na trasi pruge je svakako novi most na Tamišu dužine 240 metara gde se podiže nova čelična konstrukcija u sklopu novoizgrađenog koloseka. Visok vodostaj Tamiša pravio je ogromne probleme građevinarima prethodnih meseci a gradilište mosta je dva meseca bilo manje-više zatvoreno zbog izuzetno visokih voda. Iz tog razloga domaća „Mostogradnja”, koja je inače izvođač na ovom objektu, uposlila je dodatnu mehanizaciju i ljudske resurse kako bi bili ispoštovani rokovi.

Zanimljivo:  Proteklog vikenda održan je ribolovački Lord Kup 2018

Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs

Na ostatku trase završen je nasip, postavljene su pruga i kontaktna mreža na skoro celoj dužini novog koloseka. Ostalo je da se pruga niveliše i poveže sa betonskim pragovima na nekoliko mesta ali su radovi u dobrom delu već gotovi. Izvode se građevinski radovi na novim stanicama i stajalištima ali su i oni u finalnoj fazi. Na trasi se nalaze dve stanice i dva stajališta a svi će biti prošireni i modernizovani u skladu sa potrebama.

Na stanici „Ovča” su najobimnije intervencije, gde se postavljaju tri nova koloseka a izgrađen je novi središnji peron sa podzemnim prilazima.

pruga beograd pancevo ovca 1.jpg pruga beograd pancevo ovca 2.jpg pruga beograd pancevo ovca 3.jpg

 

Na stanici „Krnjača” dodata su dva nova koloseka i novi bočni peron gde će spoljni koloseci biti putnički a unutrašnji prolazni i teretni. Ostaje da se završi drugi bočni peron a urađeni su i pešački prilazi, bukobrani i nadstešnice na peronima. Pored toga, završena je izgradnja nove tehničke i stanične zgrade, urađeni su osvetljenje i pešački prilazi stanici.

Zanimljivo:  Posetite izložbu fotografija koja otkriva sve lepote leve obale

Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs

Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs Pruga Beogra Pančevo, LOBI. izvor: beobuild.rs

Uređuje se i stajalište „Sebeš” a na ovoj pruzi biće otvoreno još jedno novo stajaliste u Krnjači („Krnjača most”) odmah nakon prelaska Pančevačkog mosta iz pravca Beograda.

pruga beograd pancevo sebes 1.jpg pruga beograd pancevo sebes 2.jpg pruga beograd pancevo sebes 3.jpg

Ceo posao na trasi Beograd-Pančevo rezultat je ugovora o modernizaciji srpskih pruga potpisanog sa Ruskim državnim železnicama a ovo je prvi projekat iz programa vrednog preko 800 miliona dolara. Nakon završetka rekonstrukcije Beograd i Pančevo dobiće novu prugu za brzine od 120 km/h kao savršenu alternativu neefikasnom sistemu veza koji trenutno postoji. Radove na projektu izvode domaća preduzeća „Energoprojekt” i „Mostogradnja” pod budnim okom stručnjaka ruskog „RŽD-a”. Vrednost celog projekta iznosi oko 90 miliona dolara.

Izvor: Beobuild

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Dešavanja

Idi na Vrh