in

Promena vlasnika ne znači da će se promeniti „kod Šopija“

Sugrađani sa leve obale već su se navikli da tržni centar Shoppi u Borči bude deo njihovog života, bilo kada su u pitanju nabavke ili izlasci.

Veliki broj sugrađana primetio je zanimljivu promenu kada je u pitanju ovaj tržni centar jer uklonjen je stari znak Shoppi i postavljen novi sa nazivom Stop Shop.

Da li je u pitanju navika ili oko za estetiku, ali određenom broju sugrađana ova promena nije se dopala.

Jel moglo gluplje? Odvratnije? Ruznije? – jedan je od komentara na društvenim mrežama

Promena naziva tržnog centra posledica je toga što je ovaj objekat promenio vlasnika, a samim tim i svoj brend.

I pored novonastale situacije, verujemo da će se izraz „Vidimo se ko Šopija“ zadržati, jer stare navike teško umiru.

Leave a Reply

Finale Prvenstva Srbije: vaterpolistkinje Crvene zvezde i Palilule

Umetnik poznat kao Pijanista poklonio mural naselju Krnjača