Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Letnji red vožnje i sezonske linije od ponedeljka

Novi autobusi GSP-a sa ojačanim Bus Plus čitačima karata

u Vesti od

Tokom dve godine Bus Plusa u Beogradu oštećeno je i demolirano oko 800 čitača karata, pa su iz „Apeksa” najavili da će postaviti nove čitače sa ojačanim kućištem.

Naime, 200 novih „Solarisovih” autobusa, koje je GSP kupio, biće opremljeni sa novim aparatima za poništavanje karata, otporni na uništavanje i na pokušaje krađe, najavljeno je iz „Apeksa”.

Novi čitači karata će potom biti ugrađeni i u ostala vozila javnog gradskog prevoza.

Neophodno je uvođenje novih, izdržljivijih validatora sa ojačanim kućištima i nosačima jer je do sada demolirano oko 800 validatora što dovdi do velikog gubitka. Takođe bi trebalo uvesti nove vremenske karte u dogovoru sa Direkcijom za javni prevoz ali do toga će doći nakon komplikovane analize koja će utvrditi da li se nove karte isplate i da li će donositi prihod“, izjavio je izvršni direktor Apexa Rade Vujović.

Zanimljivo:  Da li će i Huavej otvoriti razvojni centar u tehnološkom parku u Borči?

Novi autobusi Bus Plusa sa novim čitači karata - 31.07.2013Pored novih čitača, Bus plus sistem će iznenaditi građane novim vremenskim kartama koje će biti povoljnije, pristupačnije građanima Beograda, u zavisnosti od tarifne politike koju Direkcija za javni prevoz sprovodi.

Da li će građani Beograda na stanicama javnog gradskog prevoza koji pokazuju red vožnje prevoza dobiti još takvih uređaja, Vujović je rekao da kompaniji „Apeks” nije problem da to sprovede, ali da tu odluku donosi Direkcija za javni prevoz.

Iako se od uvođenja „Bus Plus” sistema naplate prihod grada od prodaje karata u javnom prevozu uvećao za oko 8 miliona evra, mi građani nismo baš primetili niti osetili na sopstvenoj koži da se vozimo bolje i kvalitetnije nego kad je naplata bila slabija, čak šta više vozimo se još gore i to sa polu raspalim voznim parkom.

Zanimljivo:  Nagrađeni pobednici akcije "Za zeleniji Beograd" na Paliluli

I dok se neko konačno ne dozove pameti i razmisli malo o kvalitetu voznog parka a ne samo “kvantitetu”, boljem održavanju i adekvatnim kaznama za one koji ne poštuju zakon, glavne teme će nam biti: ko krade pare od Bus Plus-a, kako se švercovati, gde se nalaze kontrolori, gde je neko izbačen ili pretučen…

Dok se to ne desi, možemo samo da se nadamo da će novi autobusi poboljšati prevoz u glavnom gradu i da ćemo iste čuvati jer je sve na nama, kao pojedincima.

Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh