– Pošto se sistem „Bus plusa“ nije pokazao operativnim, naplata i kontrola karata vratiće se gradu Beogradu. Grad je samo prošle godine na ime subvencija isplatio GSP-u 7,5 milijardi dinara, kaže Siniša Mali.
Posle dužeg vremena polemisanja i pregovaranja sa „Apeksom“ „Bus plus“ se konačno vraća u „sigurne ruke“.
„Naša ideja je da strani partner obezbedi uređaje koji su neophodni za njegovo funkcionisanje a da prodaja markica i kontrola pređu pod okrilje grada. I ne verujem da će se sistem više zvati ‘Bus Plus’”, izjavio je predsednik Privremenog organa Beograda Siniša Mali.
style=“display:inline-block;width:468px;height:60px“
data-ad-client=“ca-pub-2728909559807100″
data-ad-slot=“9608123103″>
„Bus plus“ je jedan od najvećih problema koji je „dramatičan” za saobraćaj i koji je prouzrkovao pad prihoda od naplate karata.
Subvencije grada prema GSP-u iz godine u godinu rastu a naplata karata je sve lošija te je neophodno odgovornije ponašanje prema gradskom saobraćajnom sistemu.
Vraćanje sistema naplate karata gradu doneće smanjenje subvencije grada i dovesti do povećanja sredstava prema infrastrukturnim projektima i podizanju kvaliteta života građana.