Sekretarijat za saobraćaj saopštio je da letnji red vožnje zvanično počinje u ponedeljak 23. juna, kao i uspostavljanje sezonskih linija koje će iz različitih delova grada prevoziti Beograđane.
Sekretarijat za saobraćaj najavio je letnji red vožnje čija primena počinje u ponedeljak 23. juna, a ulicama Beograda saobraćaće ukupno 999 vozila javnog prevoza.
Prelaskom na letnji red vožnje planirano je da radnim danima u špicu saobraća 690 vozila GSP Beograd, od čega 86 tramvaja, 62 trolejbusa, 542 autobusa i 309 autobusa ugovorenih prevoznika. Subotom će prevoziti 691 vozilo a nedeljom 626.
Direkcija za javni prevoz uspostavila je i pet sezonskih linija koje će iz različitih delova grada prevoziti Beograđane do Ade Ciganlije, koje će omogućiti lakši pristup jednom od najpopularnijih beogradskih izletišta.
Građanima leve obale Dunava najbliže stajalište biće na Trgu Republike, na sezonskoj liniji ADA 1 koja će saobraćati od Trga Republike do Vidikovca
Za prevoz putnika na sezonskim linijama angažovan je prevoznik JKP GSP Beograd.
Svakodnevne žalbe putnika na prevoz
Putnici koji svakodnevno putuju javnim gradskim prevozom, žale se na gužvu, svakodnevno kvarenje autobusa i odstupanje od reda vožnje, posebno na linijama koje saobraćaju na rubovima prestonice.
Upravo su odražavanje i kvalitet voznog parka samo jedna od stavki koje će zavisiti od naplate karata, čije je rešavanje sada jedan od najvažnijih zadataka. Za to su neophodne i izmene u sistemu „Bus plus”, koje su gradski čelnici u prethodna tri meseca više puta najavljivali.
Najveći problem predstavlja veliki pad prihoda od prodatih karata. Grad za subvencionisanje GSP-a može da izdvoji do 6,5 milijardi dinara, a ta suma je prošle godine iznosila 7,5 milijardi, i to uz bolju naplatu od putnika. Sada je neophodno da se što pre uvede efikasniji sistem kontrole, naglašavaju u gradskoj upravi.