Građani leve obale decenijama muče muku sa Pančevačkim mostom i gužvama na istom, koje su očigledno za nadležne u gradu NEREŠIV problem!
Međutim nismo ni slutili da će ista sudbina zadeseti Pupinov most i nas sa njim. Naime, već nedeljama unazad traju gužve na samom mostu i prilazu u jutarnjem i popodnevnom špicu.
Ovog puta su radovi u blizini mosta tačnije na raskrsnici i prilaznim putevima uticali na kolaps, pa smo istražili do kad će isti trajati.
Radovi se izvode na izgradnji toplovodne mreže kod Saobraćajne škole i povereni su JKP „Beogradske elektrane“, kojom će se snabdevati stanovi namenjeni pripadnicima bezbednosti u naselju Nova Galenika.
Saobraćajni projekat koji je overio Sekretarijat za saobraćaj i prilagodio režim saobraćaja kako bi se radovi obavljali bezbedno i minimizirao uticaj na funkcionisanje saobraćaja.
Obzirom da u ograničenim okolnostima ne postoji dodatni kapacitet za preusmeravanje saobraćaja, na zahtev Uprave saobraćajne policije semafori na raskrsnici Cara Dušana – T6 su bili prebačeni u režim rada „žuti treptač“ od 7 do 20 časova.
Iako je policija tražila režim treptućeg žutog svetla često se događalo da nema policajaca koji bi regulisali saobraćaj, pa je saobraćaj znatno otežan. Sada semafori rade normalno, ali opet je situacija ista.
Iz Sekretarijatu za saobraćaj kažu da s obzirom na to da i u redovnom saobraćaju kapacitet ovih ulica nije dovoljan da opsluži postojeće saobraćajne potrebe i stvaraju se kolone vozila, i u privremenom režimu saobraćaja, dok traju radovi, očekivano je da na ovoj deonici dolazi do zagušenja.
Uprkos apelima građana nadležnima da nekako reše ili ublaže problem gužvi na Pupinovom mostu, a koji se zakomplikovao zbog radova „Elektrana“ kod Saobraćajne škole, rešenja nema.
U Sekretarijatu napominju da će radovi u Cara Dušana u Zemunu trajati do 19. juna, a nakon toga se nastavljaju saobraćajnicom T7 do septembra. Sve dok se raskopavanje ove ulice ne završi tokom leta, građani leve obale ali i Zemuna i Batajnice će morati da imaju čeliče živce, svakodnevno kasne na posao i pešače u kolonama.
Jedan od snimaka kolapsa
Postovano urednistvo,hteo bih da dodam jos nekoliko razloga za stalne guzve na Pupinovom most:
1.Skretanje levo sa Pupinovog mosta u Cara Dusana ,a razlog je traka za skretanje koja je jako krataka a ima mogucnosti da se produzi.
2.Kretanje vozila iz pravca Cara Dusana ka Batajnickom drumu, posto se tri trake suzavaju u jednu pa dolazi do zagusenja raskrnice Cara Dusana i Pupinovog mosta i onemogucavanja kretanja vozila.
3.Kratak interval zelenog svetla za vozila koja se krecu u smeru Pupinov most-Ngalenika (Altin) a to bi trebao da bude prioritetni pravac
4.Veliki broj kamiona kojima je to prakticno jedina alternativa.
Prva tri razloga su resiva i mislim da bismo svi zajedno mogli da pokusamo da kod nadleznih organa izdejistvujemo resenje za ove navedene razloge.Pozdrav D.Simeunovic