Veće opštine Palilula nam je juče dostavilo dokument kojim se potpuno transparentno, crno na belo, dostavlja spisak ulica čije je asfaltiranje obavljeno tokom 2016/’17. godine, kao i onih čija se realizacija očekuje do kraja 2017. godine.
Kada su u pitanju atarski putevi, na području Palilule na osnovu predatih zahteva građana obnovljena je infrastuktura na oko 9 kilometara puteva, od toga na levoj obali na sledećim lokacijama:
- Preliv: Put za Preliv, 3 kraka, ukupno 1320 metara;
- Ovča: groblje 1350 metara; atarski put – 1950m;
- Borča: Popova Bara nova kod br. 113A – 150m; Efeska – 400m;
- Krnjača: crpna stanica – 550m.
U planu za realizaciju za 2017. godinu priprema se 7 lokacija, među kojima na levoj obali:
- Borča: Mali Zbeg, izlazak na Zrenjaninski put pre groblja – 1000m;
- Nebojše Popovića 1. krak, nastavak – 650m.
Što se tiče kategorisanih puteva, asfaltirano ili je u planu do kraja 2017. godine 7440 + 240 metara puteva, a na levoj obali na sledećim lokacijama:
- Pakračka – 600 metara;
- Grge Andrijanovića – 600m;
- Petra Drapšina – 400m;
- Rastka Nemanjića – 1100m;
- Put za zatvor, Padinska Skela – 550m;
- 1. maja, Ovča – 1340 m.
Takođe, u toku je realizacija Programa uređenja (asfaltiranja) i investicionog održavanja nekategorisanog puta, na 32 lokacije površine oko 7200 kvadratnih metara. Završeni su radovi na sledećim lokacijama:
- Popova Bara 1. nova, od brojeva 48/50 – 650 metara;
- Popova Bara 213. nova – 60m;
- Popova Bara 2. nova – 185m;
- Popova Bara 408m. nova od brojeva 2/5 – 110m;
- Angorska 2., produžetak Dragovićke – 600m;
- Ovčanski put od broja 36 – 420m;
- Put za Ovču od broja 154 – 400m;
- Batinjolska od broja 14 – 220m;
- JNA kod brojeva 19-23, spajanje sa RVI kod broja 126 – 110m;
- Koceljevačka, tri kraka – 420m.
U pripremi su:
- Put za Crvenku od broja 30C – 75 metara;
- Trstenička od broja 29A – 160m;
- Zrenjaninski put kod broja 103 – 350m;
- Zrenjaninski put kod broja 107 – 250m;
- Grge Andrijanovića 6., prilaz kod 6A-6B – 150m;
- Azanjska od broja 14 – 90m;
- Đurđevića Tare kod broja 323J – 115m;
- Padinska od br. 17 – 50m;
- Vučevska od br. 31 – 260m;
- Sutjeska blok 326 D, P, T, C, M – 90m;
- Sutjeska 8. – 360m;
- Lole Ribara, nastavak – 400m.
Za kraj, iz dokumenta Veća navodi se da je u planu izrada projektne dokumentacije i priprema lokacija za realizaciju dopune Programa uređenja (asfaltiranja) i investicionog održavanja nekategorisanih puteva (17 lokacija), dužine oko 5 kilometara.
Ja zivim u pakrackoj, samo pola ulice su asfaltirali po duzini , a ovu drugu kao popravljali i to ulica ispresecana jer je pukla cev za vodu i to ih mrzelo da popune te rupe, radili mesec dana pili pivo ispred prodavnice, sedeli…i onda otisli i sad kad god prodje kamion tresu se kuce kao da je zemljotres … cak su na jednoj rupi krenuli da seku asfalt i na pola posla otisli i ostavili jos gore…sta reci, valjda ce da se vrate za 10god
Davidovicka ulica se izgleda preskace je gazda Vanas stovarišta nema gde da parkira kamione ili je nesto drugo problem!?Mi cemo i dalje ici makadamskim putem i odlaziti blatnjavi na posao!!!!
O starom delu Borce niko ne vodi računa nemamo trotoara nema nadstresnica na stanicama gde prolazi 104 ulice pune rupa i ulegnute od kad je radjena kanalizacija a naročito Lole Ribara mi kao da smo starosedeoci građani drugog reda
vi makar imate kanalizaciju
Nikad ,ama bas nikad se nesto ne radi ili gradi zbog interesa gradjana lokalne zajednice ,uvek je razlog privatni tal.Tako sve sto se radi prvo razmislite koliko se ko ugradio ,a ako je jos i neka korist za gradjane sreci za iste nema kraja.Sistem koji nam je instaliran vrlo brzo ce nas unistiti,pa ce i ovi koji danas uzimaju tal sve izgubiti .Ali oni nisu svesni u svojoj gramzivosti da seku granu na kojoj sede..
5 километара, 17 локација, где то мисле, кaко се одлучује? 5км може да препороди ЛО ако се изгради корисно, да сва насеља добију алтернативу паралелно Зрењанинском путу. Пут ка Пупину али на страни насеља ближе Дунаву. Један правац од Крњаче, преко Котежа, до будуће раскрснице за Борчу, која је већ изграђена. То ми делује као спас од гужви.
И како на мапи да нађем те улице, крак 1, крак 3…где је то у ствари?
Попова бара нова 2, само наслућујем по дужини на мапи који је крак, на пример. Значило би за транспарентност да је то уцртано негде, јер на мапама не постоје ти називи.
Gde je ovde Ivana Milutinovica? Od juce imamo Slaviju u Borci, jedini nacin da se stigne do centra 1 je camcem preko Dunava.
DALI SE OCEKUJE RJESENJE POVRSINSKIH VODA U TRSTENICKOJ,JER KAP KISE I BARA.
Trstenicka od broja 28-36 pod vodom doslovnobara,fekalije nemoguce izici iz kuce bez auta,-djecja kolica misaona imenica.
Sta tek reci za Padinsku skelu?Nas niko nigde niti pominje a kamoli planira.Ima nekoliko rupa po glavnom putu koje godinama stoje.10 kvadrata kod pesackog prelaza godininu i po nikako da dodje na red.Da nepricamo o rasveti…Mozda Padinjak i nije Palilula???
Svako poboljšanje postojeće putne mreže raduje, nažalost sve se svodi na obnovu postojećeg stanja. Nige se nije pristupilo proširenju saobraćajnica, nigde se nisu izgradile autobuske stanice van koloseka iako na mnogim mestima ima prostora da se autobuske stanice izmeste sa kolovoza i omoguće neometan saobraćaj ostalim vozilima dok su autobusi u stanici. Na nekim mestima gde je bilo moguće izmestiti autobuske stanice nikla je divlja gradnja i to sada onemogućila. Divlja gradnja na Levoj obali ne predviđa niti gradi parking mesta za svoje zgrade monstrume pa je i to mnogostruko uvećava problem parkiranja koji je već sada alarmantan.